Spørgsmål, produktdiskussioner ACANA Dog Adult Small Breed til voksen hund af lille størrelse
6 svar
1 beskeder
emilie
Hej, jeg har en chihuahua, der vejer lidt under 2 kg. Ville denne type tørfoder passe til ham? Jeg er bekymret over, at han ikke kan spise tørfoderet på grund af hans små kæber, og at hans vægt ikke stemmer overens med gennemsnittet for dette foder. Venlig hilsen.
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Disse kroketter vil passe til din lille chihuahua. Størrelsen på kroketterne er tilpasset ham. Den daglige portion for en hund på 2 kg er 30 til 60 g afhængigt af hundens aktivitetsniveau. Med venlig hilsen, Teamet hos Zoomalia
1 beskeder
nathalie
Hej, jeg har prøvet for min chihuahua, der vejer 1,5 kg, og kroketterne er små, så hun kan godt spise dem
2 beskeder
christophe
Hej, min foxterrier vejer 10 kg. Kan jeg give ham Acana små hunde foder? Tak.
11381 beskeder
zoomalia
Hello, It's possible, only the size of the kibbles might be an issue if your dog tends to be greedy. In that case, you can give them these: https://www.zoomalia.com/animalerie/acana-lamb-and-apple-dog-a-l-agneau-et-aux-pommes-p-13085.html Best regards, The Zoomalia Team

2 beskeder
sandra
Hej, jeg vil gerne vide, om disse hundefoder er egnede til en voksen mops? Tak skal du have.
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Faktisk burde dette foder være passende for din hund. Med venlig hilsen, Sandy fra Zoomalia