Spørgsmål, produktdiskussioner TASTE OF THE WILD Pacific Stream med Laks Kornfrit til hund
5 svar
2 beskeder
ingrid
Hej. Jeg bruger Taste of the Wild Puppy med laks siden min Shih Tzu/Coton de Tulear hvalp var 2 måneder gammel. I dag er hun 11 måneder, vejer 5,5 kg. Skal jeg skifte det? Hvilket foder vil du anbefale? Jeg vil gerne blive ved med en kornfri række. Tak.
1 beskeder
eric
Fortsæt med præcis det samme, Taste of the wild Laks versionen for voksne hunde = Uden Puppy på emballagen (hvilket betyder for hvalpe).Mit råd: skift mellem bison-hjort og laks.Du kan vente til hans første fødselsdag for at skifte mellem de 2. Selv op til 14 måneder, intet alvorligt. Dog vil kroketterne være lidt større, så det anbefales at fugte dem let for at undgå irritation, før man præsenterer dem for hunden.Med venlig hilsen,Eric

4 beskeder
mickael
Hej, Tilbyder I de samme fodertyper, men til HVALPE? Tak, Med venlig hilsen
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Taste Of The Wild Puppy tørfoder er tilgængelig, dog findes der ikke en variant til hvalpe med følsom hud. https://www.zoomalia.com/animalerie/taste-of-the-wild-high-prairies-puppy-pour-chiots-p-13090.html Med venlig hilsen, Zoomalia-teamet
7 beskeder
céline
Hej, jeg har et lidt dumt spørgsmål til dig. I har i øjeblikket et tilbud til 109 € for disse hundefoder med en målebæger som gave, men hvis jeg har forstået det rigtigt, er der i dette sæt 2 poser af 13 kilo hundefoder + den gratis målebæger, er det ikke korrekt? Med venlig hilsen Céline
11381 beskeder
zoomalia
Hej, dette drejer sig om to købte tasker, en målebæger. Med venlig hilsen, Zoomalia-teamet