Spørgsmål, produktdiskussioner Profine Puppy Chicken til hvalpe alle racer
21 svar
1 beskeder
zoé
Hej, jeg har en hunmalinois på 7 måneder, der vejer 24 kg. Er de her foderpiller passende til en malinois-hvalp?
1 beskeder
gaetan
Hej, jeg har en kvindelig cane corso på 4 måneder. Kan hvalpefoder med kylling være passende? På hjemmesiden står der alle racer, men på posen er det angivet til små racer af hvalpe. Kan du rådgive mig, tak? Tak for din tilbagemelding.
1 beskeder
marie
Hej hr./fru, for din storvoksende hvalp synes jeg, det ville være en god idé at skifte til Profine Junior Large Breed (teenager) foder for at sikre en bedre vækst!Marie
1 beskeder
willy
Hej, jeg ejer en Sankt Bernhard-hvalp og overvejer at købe jeres foderkroketter, men jeg er i tvivl om den daglige mængde. På sækken anbefales 270 gram pr. dag for en fuldvoksen hund på 80 kg, hvilket ikke virker som særlig meget sammenlignet med de fleste andre mærker, der anbefaler minimum 450 gram pr. dag? Tak.
2 beskeder
benjamin
Hej, hvilken størrelse og form har dens foderpiller? Et foto ville være fantastisk
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Vi har ikke billeder, der viser størrelsen og formen på knas. Disse er runde og har en standardstørrelse, der gør dem velegnede til hunde af alle størrelser. Med venlig hilsen, Teamet hos Zoomalia
1 beskeder
sylvie
Hej, jeg har en bobtail-hvalp på 4 måneder, 14 kg. Jeg giver hende Profine Puppy, og de anbefaler 150 gram som daglig portion. Det virker lidt, da hun fik 360 gram hos opdrætteren med Breeder Line foderet. Jeg er lidt forvirret, for det er halvdelen, og det er alligevel meget anderledes.
1 beskeder
ludovic
Hej, jeg giver min hund profine adult. Hun har lige født 6 hvalpe. Om nogle få uger vil jeg begynde at give profine puppy. Har du nogen prøver, som jeg kan give til de fremtidige ejere, så de fortsætter med at give dette mærke? Hvordan får man fat i prøver eller hvalpesæt? På den måde kan jeg lave reklame for dit websted. Tak
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Vi har ikke prøver på dette mærke af hundefoder. Med venlig hilsen Teamet hos Zoomalia
1 beskeder
bertille
Hej. Er disse kroketter egnede til en Braque hvalp? På forhånd tak.

1 beskeder
romuald
Hej, jeg har købt disse hundefoder til min staffi hvalp. Jeg plejede at bruge Royal Canin, og de sagde, at i forhold til hvalpens alder og vægt skulle jeg give 150 g. Profine siger, at jeg skal give 50 g. Jeg synes, at forskellen er stor. Min hvalp vejer knap 5 kg. Hvad skal jeg gøre???
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Rationerne er vejledende. En dyres behov kan variere afhængigt af dets aktivitet og egne behov. Der kan være forskel på vægtrekommendationer mellem to mærker af hundemad, da det afhænger af sammensætningen. Hvis din hvalp ikke tager på eller taber sig, skal du justere dens ration og ikke tøve med at øge den. Med venlig hilsen, Teamet hos Zoomalia
1 beskeder
karine
Hej, jeg har en han Staffie på 5 måneder, 10 kg. Hvornår skal jeg skifte til voksenfoder? Tak på forhånd.
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Voksenfoder kan gives, når din hund er mellem 10 og 12 måneder gammel. Med venlig hilsen, Zoomalia team
6 beskeder
virginie
Hej, hvilken måleenhed er angivet på emballagen af pakkerne med Profine Puppy tørfoder? Er det ikke i gram??? For det ville repræsentere meget mindre doser end f.eks. Royal Canin. Tak
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Dette er den daglige portion at give din hund. Denne portion beregnes ud fra din hunds vægt. Du vil finde en opsummerende tabel over de doser (portioner), du skal give din hund på bagsiden af posen med hundefoderet. Venlig hilsen, Zoomalia-teamet
1 beskeder
sarah
Før gav jeg Royal Canin til min 5 måneder gamle husky. Er disse foderpiller også egnede til hende, da jeg lige har bestilt dem i 15 kg?
1 beskeder
sarah
Er posen med hundemad leveres med en målebæger? Tak for din besked
11381 beskeder
zoomalia
Hej, vi sælger ikke foderpiller med et doseringsbæger. Med venlig hilsen, Zoomalia-teamet
1 beskeder
gwenaelle
Hvilken mængde skal gives til en chihuahua på 2 måneder, der vejer 700 g?