Spørgsmål, produktdiskussioner Line til Hund Gul Fluo - 5 og 10 meter

9 svar
Rébecca
3 beskeder
rébecca
Hej, er denne 10 meter lange snor kompatibel med en hund på 20 kilo? På forhånd tak for dit svar
Rébecca
3 beskeder
rébecca
Tak for dit svar. Gode nyheder! Selv hvis hunden har tendens til at trække?
sylvie
5 beskeder
sylvie
ja helt sikkert, jeg har en staff krydset med en tysk pinscher, en rigtig muskelbundt, en utrolig styrke, over 22 kg, og jeg bruger den uden problemer
Sandrine
1 beskeder
sandrine
Hej, det samme for mig, jeg satte den til engelsk og har ingen problemer. Den eneste ulempe er, når den vil lege, bider den, og derfor risikerer den ikke at holde længe. :(
Myriam
8 beskeder
myriam
Hej. Ja, jeg bruger det til mine hunde på 26 kg og 40 kg, som nogle gange trækker i linen. Den holder!
Myriam
8 beskeder
myriam
"modstår"
Elisabeth
18 beskeder
elisabeth
Du kan drage fordel af denne lange, men efter min mening og den af en underviser, for en hund, der vejer mere end 20 kg, skal du mindst have 15 M, 20 er endnu bedre! Det er matematisk, jo mere dit dyr vejer, jo længere og bredere skal linen være, og foretræk en gummibelagt line for modstand og for dine hænder! Ellers tilføj et par handsker for at beskytte dig selv!!!
Pia
2 beskeder
pia
God aften Gladys, jeg kan desværre ikke svare på dit spørgsmål (Jeg har snoren på 5m til min chihuahua på 2,6 kg ;-) Blot bekræfte dig, at snoren er af god kvalitet og at jeg er meget tilfreds med mit køb. God aften. Venlig hilsen Pia
Pia
2 beskeder
pia
Undskyld - mit svar er selvfølgelig beregnet til REBECCA!
sylvie
1 beskeder
sylvie
Jeg har brugt den i 6 måneder med min 30 kg australske hyrdehund. Den virker skrøbelig, men er meget robust og let... Tørrer hurtigt, når det regner. Top

Cookie-politik
Vi beder om din tilladelse til at bruge cookies eller lignende værktøjer til at gøre det lettere for dig at handle på vores hjemmesideVi bruger cookies eller lignende værktøjer til at lette dine køb på vores side, forbedre din brugeroplevelse, levering af personliggjort reklame, statistikker for at forståhvordan vores kunder bruger vores tjenesterVores betroede partnere(Google, Meta, TikTok, Squadata, Bing, Criteo)bruger også disse værktøjer til reklameformål som en del af vores vores visning af personaliserede eller ikke-personaliserede reklamer.Du kan til enhver tid ændre dine cookie-præferencertilgængelig fra din konto.
Brug og formål med behandling af dine data
Vi beder om din tilladelse til at bruge cookies eller lignende værktøjer til at gøre det lettere for dig at.... Læs mere om det
Indstil dine valg Jeg accepterer Fortsæt uden at acceptere
Zoomalia-appen Med Family'z optjener du +50 pts for hver ordre, og få besked om ordresporing i realtid
Zoomalia-appen Boost din kat med Zoomalia-appen !1000 pts for hver download og +50 pts for hver ordre