Spørgsmål, produktdiskussioner Tube adresse en métal doré

100% kunder

anbefaler dette produkt

4 svar
therese
1 beskeder
therese
Hej, min hund kan lide at svømme er dette rør vandtæt tak
Lou
2 beskeder
lou
Hej, det er ikke vandtæt.
Dominique
3 beskeder
dominique
Jeg ville sige "nej", fordi min hund har brugt 2 på mindre end en måned, trods en stram tilspænding ..... han har mistet rørstykket med sit papir to gange. Det er op til dig, for så har jeg valgt en indgraveret medalje.
patrice
1 beskeder
patrice
hej, jeg satte det på halsbåndet og strammede låget godt til. det er lille og kræver et lille papir. efter 3 uger opdagede jeg, at låget var tabt sammen med papiret. min mening er, at artiklen er for lille og upålidelig. jeg fraråder det.
ANTOINETTE
2 beskeder
antoinette
Hej. Nej, det er ikke vandtæt. Det er lavet af metal.

Cookie-politik
Vi beder om din tilladelse til at bruge cookies eller lignende værktøjer til at gøre det lettere for dig at handle på vores hjemmesideVi bruger cookies eller lignende værktøjer til at lette dine køb på vores side, forbedre din brugeroplevelse, levering af personliggjort reklame, statistikker for at forståhvordan vores kunder bruger vores tjenesterVores betroede partnere(Google, Meta, TikTok, Squadata, Bing, Criteo)bruger også disse værktøjer til reklameformål som en del af vores vores visning af personaliserede eller ikke-personaliserede reklamer.Du kan til enhver tid ændre dine cookie-præferencertilgængelig fra din konto.
Brug og formål med behandling af dine data
Vi beder om din tilladelse til at bruge cookies eller lignende værktøjer til at gøre det lettere for dig at.... Læs mere om det
Indstil dine valg Jeg accepterer Fortsæt uden at acceptere
Zoomalia-appen Med Family'z optjener du +50 pts for hver ordre, og få besked om ordresporing i realtid
Zoomalia-appen Boost din kat med Zoomalia-appen !1000 pts for hver download og +50 pts for hver ordre