Spørgsmål, produktdiskussioner Glasflaske til små dyr
14 svar
2 beskeder
sarah
Kan metalstykket fjernes? Tak
1 beskeder
sophie
Ja, du kan fjerne metalstangen ved at trække meget hårdt i den
2 beskeder
daniel
Hej, metalstykket skrues ud af glasdelen, men kuglen indeni kan ikke fjernes, da det er den, der gør det tætsluttende, og det er, når den håndteres af gnaveren eller fuglen, at vandet falder. Nu formoder jeg, at når man skruer siden af uden gevind, er det muligt at få adgang til kuglen.
1 beskeder
thomas
Hej, jeg ved det ikke, jeg har aldrig fået det leveret, men jeg har betalt for det.
1 beskeder
andré
Ikke i min erfaring, 3 måneder og stadig intet.
1 beskeder
zakia
Jeg kan ikke svare dig, sutteflasken i glas ankom i flere stykker, der blev ikke taget nogen forholdsregler for at beskytte den mod stød!
1 beskeder
victor
Hej, Passer denne sutteflaske til "Cage Bunny noire 100"? Og til en dværgkanin, da jeg ser i beskrivelsen for "små dyr". Med venlig hilsen, Chloé
1 beskeder
marie
Hej, jeg leder desperat efter en sutteflaske til mine mus, som kan hænges udenfor buret, og hvor diameteren på tuden ikke må overstige 5 mm (ellers passer den ikke gennem tremmerne); hvad kunne I foreslå, uanset mærke og materiale? Tak
11381 beskeder
zoomalia
Hej,Diameteren på denne sutteflaske er 8 mm. Den mindste tilgængelige størrelse vil være den følgende model: https://www.zoomalia.com/animalerie/biberon-rongeurs-biba-p-25227.htmlReferencenummer 63164 er specielt tilpasset mus og dværghamstere, og den udvendige diameter af spidsen er 0,7 mm. Med venlig hilsen,Zoomalia Team
1 beskeder
audrey
TRADUCTION Bonjour, jeg leder efter en sutteflaske, der er nem at rengøre og som kan tåle opvaskemaskinen. Kan denne sutteflaske vaskes i opvaskemaskinen? Er den holdbar? Tak
1 beskeder
antony
Hej, hvilken størrelse flaske skal man bruge til en syrisk angora hamster? Det er en baby, som har problemer med sin nuværende flaske, og den drikker meget. Jeg har brug for en solid flaske, der ikke lækker konstant, tak.
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Denne sutteflaske skulle passe, den er solid. Med venlig hilsen, Team Zoomalia