Spørgsmål, produktdiskussioner Glasflaske til små dyr

70% kunder

anbefaler dette produkt

14 svar
sarah
2 beskeder
sarah
Kan metalstykket fjernes? Tak
Sophie
1 beskeder
sophie
Ja, du kan fjerne metalstangen ved at trække meget hårdt i den
Daniel
2 beskeder
daniel
Hej, metalstykket skrues ud af glasdelen, men kuglen indeni kan ikke fjernes, da det er den, der gør det tætsluttende, og det er, når den håndteres af gnaveren eller fuglen, at vandet falder. Nu formoder jeg, at når man skruer siden af uden gevind, er det muligt at få adgang til kuglen.
Thomas
1 beskeder
thomas
Hej, jeg ved det ikke, jeg har aldrig fået det leveret, men jeg har betalt for det.
André
1 beskeder
andré
Ikke i min erfaring, 3 måneder og stadig intet.
Zakia
1 beskeder
zakia
Jeg kan ikke svare dig, sutteflasken i glas ankom i flere stykker, der blev ikke taget nogen forholdsregler for at beskytte den mod stød!
Victor
1 beskeder
victor
Hej, Passer denne sutteflaske til "Cage Bunny noire 100"? Og til en dværgkanin, da jeg ser i beskrivelsen for "små dyr". Med venlig hilsen, Chloé
marie
1 beskeder
marie
Hej, jeg leder desperat efter en sutteflaske til mine mus, som kan hænges udenfor buret, og hvor diameteren på tuden ikke må overstige 5 mm (ellers passer den ikke gennem tremmerne); hvad kunne I foreslå, uanset mærke og materiale? Tak
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Hej,Diameteren på denne sutteflaske er 8 mm. Den mindste tilgængelige størrelse vil være den følgende model: https://www.zoomalia.com/animalerie/biberon-rongeurs-biba-p-25227.htmlReferencenummer 63164 er specielt tilpasset mus og dværghamstere, og den udvendige diameter af spidsen er 0,7 mm. Med venlig hilsen,Zoomalia Team
audrey
1 beskeder
audrey
TRADUCTION Bonjour, jeg leder efter en sutteflaske, der er nem at rengøre og som kan tåle opvaskemaskinen. Kan denne sutteflaske vaskes i opvaskemaskinen? Er den holdbar? Tak
antony
1 beskeder
antony
Hej, hvilken størrelse flaske skal man bruge til en syrisk angora hamster? Det er en baby, som har problemer med sin nuværende flaske, og den drikker meget. Jeg har brug for en solid flaske, der ikke lækker konstant, tak.
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Denne sutteflaske skulle passe, den er solid. Med venlig hilsen, Team Zoomalia

Cookie-politik
Vi beder om din tilladelse til at bruge cookies eller lignende værktøjer til at gøre det lettere for dig at handle på vores hjemmesideVi bruger cookies eller lignende værktøjer til at lette dine køb på vores side, forbedre din brugeroplevelse, levering af personliggjort reklame, statistikker for at forståhvordan vores kunder bruger vores tjenesterVores betroede partnere(Google, Meta, TikTok, Squadata, Bing, Criteo)bruger også disse værktøjer til reklameformål som en del af vores vores visning af personaliserede eller ikke-personaliserede reklamer.Du kan til enhver tid ændre dine cookie-præferencertilgængelig fra din konto.
Brug og formål med behandling af dine data
Vi beder om din tilladelse til at bruge cookies eller lignende værktøjer til at gøre det lettere for dig at.... Læs mere om det
Indstil dine valg Jeg accepterer Fortsæt uden at acceptere
Zoomalia-appen Med Family'z optjener du +50 pts for hver ordre, og få besked om ordresporing i realtid
Zoomalia-appen Boost din kat med Zoomalia-appen !1000 pts for hver download og +50 pts for hver ordre