Spørgsmål, produktdiskussioner Hjørnetoilet til kaniner og gnavere - farve varierer
15 svar
1 beskeder
lorette
Hej. Hvordan vælger man den ønskede farve? På forhånd tak.
11381 beskeder
zoomalia
Hej, det er ikke muligt at vælge farve for dette produkt. Med venlig hilsen, Zoomalia-teamet

1 beskeder
céline
Hej, Hvilken strøelse anbefaler du til denne bakke, da det er til en langhåret dværgkanin?
2 beskeder
sandrine
For at holde marsvin, skal du bruge et bur, der er rummeligt nok til at give dem plads til at bevæge sig rundt. Inden i buret kan du bruge strøelse som hø, halm eller avispapir, som vil fungere som soveområde og absorberer urin. Sørg også for at tilføje små huslyer eller skjulesteder, da marsvin elsker at have et sted at trække sig tilbage.
Selv hvis marsvinene ikke er vant til at bruge buret som toilet, vil de sandsynligvis tilpasse sig og begynde at bruge det, da de helst vil undgå at efterlade affald nær deres spisesteder. Det kan dog tage lidt tid og tålmodighed for dem at vænne sig helt til det nye miljø.
Selv hvis marsvinene ikke er vant til at bruge buret som toilet, vil de sandsynligvis tilpasse sig og begynde at bruge det, da de helst vil undgå at efterlade affald nær deres spisesteder. Det kan dog tage lidt tid og tålmodighed for dem at vænne sig helt til det nye miljø.
11381 beskeder
zoomalia
Hej, I kan f.eks. placere strøelsen som: https://www.zoomalia.com/animalerie/litiere-absorbante-chambiose-10l-a-haut-pouvoir-d-absorption-p-6168.html https://www.zoomalia.com/animalerie/litiere-silicate-fresh%E2%80%99n%E2%80%99easy-p-10219.html Med venlig hilsen, Christelle fra Zoomalia

1 beskeder
fabienne
Hello, I would like to know if these litter boxes are flexible or rigid? And if you offer even more interesting prices if we take 10 or 20 boxes, thank you for your response. Best regards, Mrs. Nicolas
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Disse hjørnekattebakker er stive. Vi tilbyder allerede meget attraktive priser og kan desværre ikke give yderligere rabat. Men hvis det er din første ordre, og den når op på 69€, kan du bruge koden START for at få 5€ rabat. Venlig hilsen, Christelle fra Zoomalia
1 beskeder
vanessa
Hej, jeg kan se, at anmeldelserne er ret gode for dværgkaniner og dværgvæddere. Jeg er interesseret i flere lignende toiletter, men jeg ønsker ikke de forskellige farver. Hvad gør jeg? God dag
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Vi kan ikke garantere, at du modtager alle produkterne i den samme farve, da farverne afhænger af tilgængeligheden hos leverandøren. Med venlig hilsen, Zoomalia-teamet

5 beskeder
jean-michel
Hej, er denne model stor nok til en kanin? Med venlig hilsen en loyal kunde
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Denne model kan meget vel passe til din kanin. Venlig hilsen Zoomalia-teamet
1 beskeder
emeline
Hej, passer dette hjørnetoilet til dværg vædder kaniner? Og skal det hænges op i hjørnet eller bare stilles? Tak
2 beskeder
laura
Hej, Kan det være egnet til en dværgkanin? Tak

2 beskeder
sylvie
Hej, kunne dette toilet passe til en chinchilla? Tak