Spørgsmål, produktdiskussioner Grotte til slange polyester
11 svar
2 beskeder
jordan
Hej, jeg vil gerne vide, om denne skjulested er egnet til min kongepython, som måler mindre end 80 cm, og hvis ja, hvor jeg skal placere termostatens sensor for at opnå den ønskede temperatur i skjulestedet, da jeg bemærker, at bunden er lukket i modsætning til mit nuværende skjulested, som er åbent, så min kongepython er i kontakt med substratet. Og kan man lægge substrat i skjulestedet eller ej? Med venlig hilsen
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Denne hule er for lille til din slange. Med venlig hilsen, Zoomalia-teamet
7 beskeder
arnaud
Hej, er den velegnet til en 10-årig Royal Python (1m40)? MVH
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Disse huler vil være for små til din python. Med venlig hilsen, Zoomalia-holdet
1 beskeder
cedric
Er dette tilstrækkeligt som et fugtigt skjul for en voksen leopardgekko? Tak.
11381 beskeder
zoomalia
Hej, ja, det fungerer som et skjulested for geckoer. Det er vigtigt at måle dit dyr for at vælge den mest passende størrelse. Med venlig hilsen Zoomalia-holdet
1 beskeder
eric
Hej, er det stort nok til en voksen Elaphe? Cirka 120 cm lang. Tak for dit svar.
11381 beskeder
zoomalia
Hej, den største størrelse af grotte vil passe uden problemer til en voksen Elaphe, hvis det selvfølgelig er arten Panterophis guttatus.
Venlig hilsen,
Zoomalia teamet
Venlig hilsen,
Zoomalia teamet

1 beskeder
kévin
Hej, hvad størrelse ville være passende for en python regius?
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Det afhænger stærkt af størrelsen på din python (og dens art). Hvis du giver den en grotte, der er for stor i forventning om dens voksenstørrelse, kan den risikere ikke at føle sig godt tilpas som ung, og omvendt. Derudover, hvis din python for eksempel er en Regius, ville den elske at have et smalt gemmested, selvom det begrænser den, frem for et, der er for stort. At kende arten af dit krybdyr samt dens tilstand er nødvendigt for at definere det rigtige gemmested. Tøv ikke med at kontakte os med flere oplysninger, vi vil glædeligt svare dig. Med venlig hilsen, Zoomalia Team
3 beskeder
eric
Er det også godt for gekkoer? Med venlig hilsen
11381 beskeder
zoomalia
Hej,
Det hele afhænger af størrelsen på din gekko, men ja, du kan også bruge den til dit dyr.
Venlig hilsen,
Zoomalia-holdet
Det hele afhænger af størrelsen på din gekko, men ja, du kan også bruge den til dit dyr.
Venlig hilsen,
Zoomalia-holdet