Spørgsmål, produktdiskussioner JBL Pro Silent fuldt udstyret luftpumpe

100% kunder

anbefaler dette produkt

10 svar
Katia
4 beskeder
katia
Hej Ville en A400 luftpumpe være tilstrækkelig til et akvarium på 500 liter med en dybde på 60 cm? I øjeblikket er min "bubbler" effektiv på overfladen, og jo længere slangen går ned, jo færre bobler har jeg. Tak for dit svar God søndag Kat
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Til dit akvarium skal du vælge referencen: 40058 Luftpumpe Pro Silent A400 fuldt udstyret til akvarier fra 200 til 600 liter Med venlig hilsen, Teamet Zoomalia
judicael
4 beskeder
judicael
Hej. Jeg har et akvarium på 100l. Hvilket anbefaler du?
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Vi kan anbefale denne artikel:40055: Luftpumpe Pro Silent A100 fuldt udstyret til akvarier fra 40 til 150 liter Venlig hilsen, Zoomalia teamet
laetitia
13 beskeder
laetitia
Hej med JBL a 300 pumpen, er de 2 slanger inkluderet + de 2 kontraventiler + de 2 diffusorer med venlig hilsen
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Hej, De to rør, de to ventiler samt de to diffusorer er inkluderet i pumpen. Med venlig hilsen, Zoomalia Team
eric
12 beskeder
eric
For at besvare dine spørgsmål vedrørende køb af en luftpumpe til dit akvarium på 48 liter:

1. **Er alt inkluderet?** - Når du køber en luftpumpe, er det vigtigt at kontrollere, om der medfølger nødvendigt tilbehør som slanger og eventuelt en luftsten. Dette afhænger af produktet og dets emballagebeskrivelse, så tjek producentens oplysninger eller medfølgende dokumentation for at sikre, at du får alt, hvad du har brug for.

2. **Ekstra køb?** - Ud over slangen har du normalt brug for en luftsten eller diffuser (som sætter luften fri i vandet) og eventuelt en tilbageslagsventil, som kan forhindre vand i at løbe tilbage i pumpen.

3. **Hvorfor en ventil i slangen?** - En lille komponent som en tilbageslagsventil i midten af slangen bruges for at forhindre akvarievand i at strømme tilbage i pumpen i tilfælde af strømafbrydelse. Dette kan beskytte pumpen mod vandskader.

4. **Hvilken luftsten skal du vælge?** - Valg af luftsten afhænger af dine personlige præferencer og akvariets indretning. Nogle luftsten er mindre og afgiver fine bobler, mens andre er større og skaber større bobler. Sørg for, at stenen passer til din pumpekapacitet og akvariets størrelse.

Disse elementer bør dække dine behov for at opsætte en effektiv luftforsyning til dit akvarium. Rådfør dig om nødvendigt med en specialforretning for yderligere rådgivning specielt til dit akvariums setup.
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Her er et link, hvor du kan finde manualen til pumpen: https://www.jbl.de/fr/aquariophilie-eau-douce-poissons/detail/5000/jbl-prosilent-a50#downloadDiffuseren er inkluderet med pumpen. Venlig hilsen, Zoomalia teamet
Cindy
2 beskeder
cindy
Hej,Jeg vil gerne vide rørdiameteren brugt med denne pumpe.Venlig hilsen

Cookie-politik
Vi beder om din tilladelse til at bruge cookies eller lignende værktøjer til at gøre det lettere for dig at handle på vores hjemmesideVi bruger cookies eller lignende værktøjer til at lette dine køb på vores side, forbedre din brugeroplevelse, levering af personliggjort reklame, statistikker for at forståhvordan vores kunder bruger vores tjenesterVores betroede partnere(Google, Meta, TikTok, Squadata, Bing, Criteo)bruger også disse værktøjer til reklameformål som en del af vores vores visning af personaliserede eller ikke-personaliserede reklamer.Du kan til enhver tid ændre dine cookie-præferencertilgængelig fra din konto.
Brug og formål med behandling af dine data
Vi beder om din tilladelse til at bruge cookies eller lignende værktøjer til at gøre det lettere for dig at.... Læs mere om det
Indstil dine valg Jeg accepterer Fortsæt uden at acceptere
Zoomalia-appen Med Family'z optjener du +50 pts for hver ordre, og få besked om ordresporing i realtid
Zoomalia-appen Boost din kat med Zoomalia-appen !1000 pts for hver download og +50 pts for hver ordre