Spørgsmål, produktdiskussioner Selvrensende kattebakke Cat It Smartsift
43 svar

1 beskeder
raphael
Hej, jeg bruger Cat's Best Smart Pellets-kattebakke og ville gerne vide, om det er kompatibelt med denne kattebakke, da pilleerne er ret store. Jeg er bange for, at de ikke vil passere gennem sien. Tak.
1 beskeder
madeline
Jeg tror ikke det, jeg bruger agglomererende finpartikelstrøelse
1 beskeder
nathalie
Hej. Jeg har for nylig købt denne kattebakke, men min lille kat nægter at gå ind i den, selvom der aldrig har været problemer med den gamle. Kan du hjælpe mig ved at give nogle tips til at få hende til at bruge den? På forhånd tak.
3 beskeder
mathilde
Personligt var jeg nødt til at fjerne klapdøren, derefter skal man vise hende, hvordan man kommer ind i den, og placere de to kasser ved siden af hinanden, måske hæve den gamle, så hun forstår, hvordan man bruger den
1 beskeder
sylvie
Hej, måske er det højden, eller lemmen. Jeg har købt en lille skammel, og jeg lader altid lemmen ovenpå stå åben.
1 beskeder
magalie
Nej, den er hvid og grå!
2 beskeder
daniel
Er kattetoilettet Catit Smartshift i farven vist på billedet (beige og brun)? Tak på forhånd.
1 beskeder
anais
Jeg modtog den hvid og grå
1 beskeder
pauline
God aften, jeg modtog den i hvid og mørkegrå.
1 beskeder
sophie
Hun er snarere hvid og grå end brun desværre. Men jeg fortryder ikke at have købt hende !
1 beskeder
philippe
Hej, kan De fortælle mig, hvornår den selvrensende kattebakke Smartsift bliver tilgængelig igen på Deres hjemmeside. Tak. Philippe ANDRE
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Desværre er vi ikke i stand til at angive en returfrist for dette produkt. Med venlig hilsen, Zoomalia-teamet
1 beskeder
malory
Hej, jeg vil gerne vide, at jeg har 2 katte, hvoraf den ene er en rød kat, der er ret høj. Jeg har ikke indtryk af, at der er meget plads inde i denne bakke, da han elsker at snurre rundt i den i øjeblikket. Han har en trekantet bakke. Problemet er, da han er høj, urinerer han på dens vægge, og det kommer ud på kanterne og dermed på mine fliser. Jeg kan virkelig godt lide denne bakke, men jeg undrer mig over, om den er rummelig nok indeni. Tak for dit svar. Med venlig hilsen.
3 beskeder
mathilde
Personligt har jeg en meget stor kat og en anden mindre, de to har masser af plads, den er super stor!
2 beskeder
ulysse
Hej,Er det muligt at bruge den klumpende strøelse Golden White (baseret på bentonit)? Vil den være fin nok til at blive sigtet?På forhånd tak.
1 beskeder
stéphanie
Hej. Denne artikel interesserer mig meget, men jeg bruger kun silicakattegrus (hvide krystaller) og ønsker især ikke at ændre det; kan rensningen med risten stadig udføres? Tak på forhånd.
2 beskeder
melodie
hej, kan denne kattegrus fungere med kattegruset cats best?
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Vi fraråder brugen af kattegrus Cats Best. Med venlig hilsen, Zoomalia teamet

1 beskeder
dominique
hej, er det muligt at bruge silikone kattestrø i dette kattetoilet, eller er det bedre at holde fast i det klumpende?
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Vi anbefaler, at du beholder den klumpende kattegrus. Med venlig hilsen Zoomalia-teamet
6 beskeder
isabelle
Kan man bruge en anden klumpende kattegrus? Tak
11381 beskeder
zoomalia
Hej, faktisk vil brugen af en klumpende strøelse med dette produkt være passende. Med venlig hilsen Madeline fra Zoomalia
1 beskeder
isabelle
Hej, jeg har denne kattebakke, men sigtningen fungerer meget dårligt med de klumpende strøelser såsom Cat's Best Öko Plus, Porta Pine Pinstrøelse eller Tigerino Ecoverde Klumpende Træstrøelse. Hvilken strøelse af samme type ville være egnet til sigtning? Med venlig hilsen
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Vi inviterer dig til at bruge det følgende klumpende kattegrus https://www.zoomalia.com/animalerie/litiere-agglomerante-pour-chat-p-20506.html?referer=789632&gclid=CLKzuJSIgsQCFSbkwgodzhgAbg#52884&mkwid=XXt9Nc4t_dc&pcrid=50865256830 Med venlig hilsen Madeline fra Zoomalia
1 beskeder
ginette
Er klumpende kattegrus den eneste mulighed, da en af mine katte har problemer (med øjnene), så snart jeg bruger denne type grus. Jeg bruger kun vegetabilsk kattegrus (små pinde, der opløses ved kontakt med urin), jeg kunne bruge en anden type vegetabilsk kattegrus, men ikke den klumpende. Er det muligt med Smartsift

2 beskeder
christel
Hej, jeg er meget interesseret i dette hvide toilet; på billederne ser det gråt ud, og i beskrivelsen ser det hvidt ud. Hvilken farve har det egentlig? På forhånd tak, mvh
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Bunden af toilethuset er grå, og toppen er hvid. Med venlig hilsen, Team Zoomalia
1 beskeder
nawale
Hej, tilbyder I en rabat, hvis jeg køber 4? Tak.
1 beskeder
adelyne
Hej,Er poser obligatoriske at bruge til toiletets ordentlige funktion??Mvh
1 beskeder
laetitia
Hej, jeg ville gerne vide, om den fungerer med alle typer strøelse, såsom "silice". Tak for dit svar
11381 beskeder
zoomalia
Dette bakke kan bruges med ethvert klumpende strøelse. Med venlig hilsen Zoomalia teamet
2 beskeder
joelle
ER SÅLDNINGEN FIN NOK TIL AT UNDGÅ BRUG AF EN SKOVL? Dette såldningssystem er effektivt med en klumpende strøelse, hvor .... klumperne falder ned i affaldsbeholderen. TAK FOR DIT SVAR, MEN DET SVARER IKKE RIGTIGT PÅ MIT SPØRGSMÅL, SÅ JEG REFORMULERER: selv om det klumper, er klumperne ikke altid helt og ensartet kompakte, og det er nødvendigt med skovlens spids for at fjerne de små klumper, deraf mit spørgsmål. Har du et præcist svar på dette spørgsmål? Tak
2 beskeder
joelle
Er sigtningen fin nok til at undgå brugen af en skovl? Desuden ses flere gange i videoen, at katten går gennem den svingende dør. Men når den går ind, er den der ikke! Og med god grund... Givet højden for at få adgang til døren, kan man ikke se, hvordan den kan hoppe... og skubbe døren samtidig; kan du opklare disse to punkter, før jeg afgiver min ordre? Tak
3 beskeder
mathilde
Personligt fjernede jeg svingdøren, der er ikke mange lugte, og vær opmærksom på det anvendte kuld! Det skal virkelig være klumpende, ellers er det super irriterende, og ærligt talt, er der ingen grund til at have en lille bakke nedenunder. Jeg bruger klumpende kuld, og det er virkelig i løbet af 30 sekunder, at kuldet er rent, det er fantastisk! Man skal stadig have en skovl for at skrabe, hvis der er tisset på gitteret derimod.
1 beskeder
macilon
Hej, jeg købte den for nylig, og jeg var nødt til at sætte to bøger som trin, så min kat kunne komme ind... Med hensyn til plastikposerne har jeg ikke vænnet mig til at sætte dem i det øverste rum, jeg gør det kun i det nederste rum for at undgå affald af kattegrus... Med venlig hilsen