Spørgsmål, produktdiskussioner Bur til ørkenrotte og hamster - 70 cm - Habitat XL
15 svar

3 beskeder
stéphanie
Hej, Jeg har købt den samme med to etager ud over bakken, og jeg vil gerne købe denne og forbinde den til den anden via døren. Er der buretilbehør, der kan bruges til formålet? Tak
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Der findes ingen tilbehør til at forbinde de to bure med hinanden. Med venlig hilsen, Zoomalia teamet
1 beskeder
alice
Hej, Dette spørgsmål blev allerede stillet, men med flere forskellige svar. Jeg ville derfor gerne vide, om afstanden mellem tremmerne passer til at have to små mus? Mange tak på forhånd :)
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Ja, denne bur er helt passende til mus. Venlig hilsen, Teamet hos Zoomalia
2 beskeder
bruno
Bruno hej, kan ørkenrotter ikke gnave eller lave huller i plastbakken? Tak
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Dette bur er designet til at huse gnavere, plastikken der er brugt er slidstærk og vil ikke blive bidt i stykker af ørkenrotter. Med venlig hilsen, Zoomalia teamet
1 beskeder
carole
Hej, afstanden mellem stængerne er på 0,9, ikke sandt? Passer det så til min russiske hamster? Jeg er ikke fan af bure af plexiglas og foretrækker virkelig store bure med stænger; men det ville være fantastisk, hvis han kunne grave dybe tunneler. Tak for jeres råd.
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Afstanden mellem tremmerne er faktisk 0,9 cm, hvilket kan være passende for din russiske hamster. Med venlig hilsen, Zoomalia-teamet
2 beskeder
aurelie
Hej, kan dette bur passe til 2 rotter? Tak, med venlig hilsen.
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Denne bur er lavet til ørkenrotter og hamstere, den vil ikke passe til rotter. Med venlig hilsen, Zoomalia-teamet
1 beskeder
jessica
Hej, Vil denne bur altid koste 79.49? Eller er det kun til juleperioder?
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Dette er den 'sædvanlige' pris og ikke en særlig pris. Med venlig hilsen, Sandy fra Zoomalia