Spørgsmål, produktdiskussioner Maison gnaver Sputnik XL
17 svar
7 beskeder
stessie
Hej, Er dette hus velegnet til en chinchilla, eftersom det er lavet af plastik? Eller er det bedre at vælge et hus af træ? Tak
4 beskeder
virginie
For en chinchilla er sputnik XL for lille.
1 beskeder
jennifer
Hej, til en chinchilla er det for lille, selv i størrelse XL
1 beskeder
muriel
Hej, jeg har to rotter, der begge kan komme ind i den. Jeg tog den største. God søndag
1 beskeder
chloé
Hej,Det er ikke stort nok til en chinchilla, men jeg anbefaler ikke træ, da det opsamler urin og er dårligt for din venns åndedrætsorganer, udover at være super irriterende at rengøre osv :) plast går som regel godt.
1 beskeder
audrey
KAN jeg bruge Sputnik XL huset til min chinchilla?
4 beskeder
virginie
Nej, for en chinchilla er sputnik XL for lille.
1 beskeder
catherine
Jeg tror, det vil være for småt til en chinchilla
1 beskeder
méaux
Bonjour Jeg vil ikke modtage en sort og grå Sputnik, er det muligt at nævne dette, når jeg bestiller?
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Desværre er det ikke muligt at vælge farve. Selvom det er angivet på ordren, er vi ikke i stand til at garantere den valgte farve. Med venlig hilsen, Zoomalia-teamet
1 beskeder
kimlyne
Goddag Hvornår vil I få ny forsyning af sputnik?
16 beskeder
geraldine
Hej, jeg vil gerne vide, om gulvpladsen er stor nok til to marsvin.
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Vi fraråder dig at bruge dette produkt til dine marsvin. Dette produkt skal hænges op og ikke placeres på bunden af buret. Med venlig hilsen, Madeline fra Zoomalia
2 beskeder
mélanie
Hvilken farve er de nuværende lagre?
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Vi kan desværre ikke give dig en præcis afklaring. Farverne afhænger virkelig af leveringen. Da vi ofte genopfylder, ændres farverne i lageret hurtigt. Med venlig hilsen, Zoomalia-teamet