Spørgsmål, produktdiskussioner Maison de toilette auto nettoyante Omega Pow
17 svar
1 beskeder
amelie
Kan vi købe tilbehør til kassen? Jeg købte dem for flere år siden og jeg har ikke det indre gitter og jeg fik aldrig svar angående udskiftning :( hjælp mig tak.
1 beskeder
sebastien
Hej, Er der en svingdør, der kan tilpasses dette produkt? Venlig hilsen
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Der er ingen svingdør til dette badeværelse. Venlig hilsen, Zoomalia holdet
1 beskeder
mathias
Hej, hvad er produktets farve? brun eller grøn? For en enkelt kat, er den lille model tilstrækkelig?
1 beskeder
nicolas
Jeg har en Maine Coon, tror du, der er plads i den store model til at være komfortabel for at gøre sine behov
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Denne toilethytte kunne være lige til en main coon, da en del af overfladen er forbeholdt rengøring og utilgængelig. Venlig hilsen Zoomalia-teamet
1 beskeder
brigitte
Hej, er det muligt at bruge denne model uden den øverste del og kun tilføje den under rengøring? Tak
11381 beskeder
zoomalia
Hejsa, A priori er det muligt. Men hvis din kat foretrækker en rigtig kattebakke, anbefaler vi følgende bakke: https://www.zoomalia.com/animalerie/bac-a-litiere-pour-chat-berto-p-9380.html Rengøringen er enkel og undgår direkte håndtering af brugt kattegrus. Med venlig hilsen Team Zoomalia
2 beskeder
stephane
Hello, jeg har en stor kat på 7,5 kg. Findes den i XL? Hvis ikke, hvad er åbningens dimension? Tak
11381 beskeder
zoomalia
Hej, du skal bruge reference 41898 til din chat. Med venlig hilsen, Zoomalia teamet
2 beskeder
melodie
Hej, kan jeg bruge kattebakken Cat's Best med denne bakke?
11381 beskeder
zoomalia
Hej, du skal bruge klumpende kattegrus. Vi anbefaler, at du ser videoen tilgængelig på vores produktside for brugsanvisninger. Med venlig hilsen Teamet hos Zoomalia
1 beskeder
sophie
Hej, hvilken slags kattegrus skal jeg bruge til selvrensende kattetoiletter, da den jeg har med silikone ikke fungerer, tak.
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Vi råder dig til at bruge Perlinette eller Nullodor mærket silikagelbaseret kattegrus. Med venlig hilsen, Madeline fra Zoomalia