Spørgsmål, produktdiskussioner Filtre externe EHEIM eXperience 150/250/350
10 svar

14 beskeder
alexandre
Hej, jeg vil gerne vide, hvilken af disse filtre der ville være bedst til et skildpaddeakvarium, den mest lydløse, da jeg sover med det, og den mest effektive. Mit akvarium har dimensionerne 75 cm x 35 cm x 30 cm. Tak skal du have.
1 beskeder
romain
Hej, Jeg har lige modtaget min pumpe Eheim experience 350, og under samlingen opdagede jeg, at jeg ikke havde udløbsrøret (del nr. 16). Er det normalt? Venlig hilsen
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Vi råder dig til at kontakte vores kundeservice via din ordreopfølgning. Med venlig hilsen, Teamet hos Zoomalia
1 beskeder
nicolas
Hej, jeg har bestilt Eheim experience 350 pumpen. Leveringens proces var fantastisk, intet at sige på denne bestilling, udstyr bestilt en torsdag kl. 12 og modtaget dagen efter kl. 10 !!! Med hensyn til udstyret har jeg et 180L akvarium (Rio Juwel 180) lukket akvarium! Og med de medfølgende stuts til pumpen for sugning og udstrømning kan jeg ikke lukke trapperne, og de er lidt for store til at passe ind i mit akvarium (stutsene). Er der andet, der er kompatibelt med pumpen til mit akvarium?
11381 beskeder
zoomalia
Hello, no, you simply need to make a larger cut with the help of a hacksaw or a small grinder. Best regards, Madeline from Zoomalia
2 beskeder
guy
HEJ, HVILKEN KOMPLET EKSTERN FILTERMODEL ANBEFALER DU TIL MIG? EN STØJSVAG FØRST OG FREMST OG LET AT PRIMERE? TAK. TIL ET AKVARIUM PÅ 120 LITER!
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Faktisk kan vi anbefale dette filter, erfaring 250, hvis dit akvarium er godt beplantet, ellers skulle 150 være tilstrækkelig. Med venlig hilsen, Sandy fra Zoomalia
1 beskeder
isabelle
Er pumpen leveret med filtrene? Kan 350 bruges til 250 pund med ti cichlider? På forhånd tak
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Filter 350 vil være passende til dit akvariums volum. Det leveres med filtreringsmaterialer: -1 skumpude -2 kurve fyldt med Substrat -3 vattet pads -Komplet installationsmateriale til udløbs- og indsugningssiden -Slange med diameter 16/22 -Specifik fedt Med venlig hilsen, Zoomalia Teamet
1 beskeder
christophe
Hvor mange kurve er 350?Tak.
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Filter 350 har 2 kurve. Med venlig hilsen, Zoomalia teamet