Spørgsmål, produktdiskussioner JBL ProAquaTest Test Lab 13-vandtestkuffert

100% kunder

anbefaler dette produkt

12 svar
Julien
1 beskeder
julien
Hej, På min sags ser jeg en Co2-test, og i instruktionerne står, at man skal hælde dråber af reagens 1 og derefter 2 til denne test. Men jeg kan ikke se nogen flasker mærket Co2. Er det normalt? På forhånd tak.
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Der er virkelig to flasker til CO2-testen. Tøv ikke med at kontakte vores eftersalgsservice, hvis din kuffert skulle vise sig at være ufuldstændig. Med venlig hilsen, Zoomalia-teamet
Jocelyne
6 beskeder
jocelyne
Hej, Har du kun disse få genopladninger! Jeg leder næsten efter alle testene i form af genopladninger. Hvis de er tilgængelige, hvor kan jeg finde dem, givet at de ikke er på siden "test". Venlig hilsen.
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Vi har næsten alle testene via følgende link https://www.zoomalia.com/animalerie/test-et-mesure-de-l-eau-aquarium-c-321-1.html Med venlig hilsen, Zoomalia teamet
Jocelyne
6 beskeder
jocelyne
Hej, Er dette sæt også brugbart til at analysere vand fra hanen, brønden eller regnvand? Er O2-testen i form af reagens eller panel? Hvilken form findes NH4/NH3-testen i? Hvilke tests skal bestilles som tillæg for at få den komplette række af ferskvandstests, som fx O2, Fe, K, Mg? Tak for oplysningen. Med venlig hilsen.
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Sættet kan bruges til både ferskvands- og saltvandsakvarier samt havebassiner. Dette produkt solgt af JBL er beregnet til tests til akvarieformål, men ikke til fødevarer. - O2-testen er i form af reagens (2 flasker/reagenser), der giver et resultat på en farveskala. - NH4+/NH3-testen er i form af en NH4-test (3 reagenser NH4) med farveskala NH4 - Testene Fe og O2 er allerede inkluderet i sættet, såvel som CU og SiO2. Du kan købe separat, da de ikke er inkluderet: * kaliumtest (K) * Magnesionstest (Mg) * Kalciumtest (Ca) Med venlig hilsen, Zoomalia-teamet
Tony
3 beskeder
tony
hej, den samme JBL TestLab-æske fundet på et andet websted til samme pris indeholder også: Test SiO₂ og test O2er det tilfældet i din kasse på forhånd tak
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Hej, sættet indeholder faktisk SiO2 samt O2.
Med venlig hilsen,
Zoomalia-teamet
Anne-Claire
2 beskeder
anne-claire
Hej, jeg ville gerne kende udløbsdatoen eller modtagelsesdatoen for kufferterne. På forhånd tak for dit svar.

Cookie-politik
Vi beder om din tilladelse til at bruge cookies eller lignende værktøjer til at gøre det lettere for dig at handle på vores hjemmesideVi bruger cookies eller lignende værktøjer til at lette dine køb på vores side, forbedre din brugeroplevelse, levering af personliggjort reklame, statistikker for at forståhvordan vores kunder bruger vores tjenesterVores betroede partnere(Google, Meta, TikTok, Squadata, Bing, Criteo)bruger også disse værktøjer til reklameformål som en del af vores vores visning af personaliserede eller ikke-personaliserede reklamer.Du kan til enhver tid ændre dine cookie-præferencertilgængelig fra din konto.
Brug og formål med behandling af dine data
Vi beder om din tilladelse til at bruge cookies eller lignende værktøjer til at gøre det lettere for dig at.... Læs mere om det
Indstil dine valg Jeg accepterer Fortsæt uden at acceptere
Zoomalia-appen Med Family'z optjener du +50 pts for hver ordre, og få besked om ordresporing i realtid
Zoomalia-appen Boost din kat med Zoomalia-appen !1000 pts for hver download og +50 pts for hver ordre