Spørgsmål, produktdiskussioner JBL SediEx Pond Reduktion af slam
6 svar
1 beskeder
michèle
Hej. SediEx Pond anti-vase indeholder to komponenter. Skal de anvendes i én enkelt påføring, eller skal den første spredes, vente 24 timer og derefter sprede det andet produkt? Vejledningen nævner intet om dette punkt. Tak...
1 beskeder
nathalie
Hej, jeg har 2 ænder i en udendørs bassin uden pumpe, og der er meget mudder, der gør vandet grumset. Er det effektivt for denne type bassin? Og især, er det farligt for ænderne? Tak
1 beskeder
erika
Hej, jeg har mine heste og får, der drikker af et bassin fuld af mudder, jeg har lige renset og tømt det. Er dette produkt giftigt for dem?
1 beskeder
anne
Jeg har brugt dette algeprodukt, og mine katte og hunde drikker regelmæssigt fra dammen, hvilket ikke ser ud til at genere dem
1 beskeder
jacques
Jeg ved det ikke. For fiskene er det ikke skadeligt.
1 beskeder
yvan
Hej, jeg har et bassin på 12M3 med omtrent 200 fisk. Jeg har behandlet med algorem mod alger, men jeg vil nu gerne reducere bundslam enten med bacto pond eller sediex pond uden at skade fiskene og planterne. Skal jeg derefter fodre fiskene lidt mere?
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Det vil ikke være nyttigt at fodre dine fisk ydermere, hvis der er mindre mudder. I dit tilfælde, hvor din dam er godt befolket, vil det væsentlige element for at undgå mudder og alger være at have et meget effektivt filter med en UV-lampe. Med venlig hilsen, Zoomalia-teamet