Spørgsmål, produktdiskussioner Filtre internt JBL CristalProfi Greenline i60, i80, i100 og i200
100% kunder
anbefaler dette produkt
30 svar

3 beskeder
thibault
God aften. Jeg har lige erhvervet et 80 cm akvarium, og jeg er meget interesseret i dette filter. Med hensyn til forskellene mellem modellerne, hvilket ville være bedst for mit akvarium, i60 eller i80? Jeg overvejer også Tetra Easy Crystal 600. Jeg er forvirret over mit valg. Med venlig hilsen tak for dit svar
1 beskeder
cedric
Hej, jeg har et JBL Cristal Profi i 80 filter, og jeg vil gerne vide, om jeg skal bruge begge blå filtermasser eller bare en blå og derefter aktivt kul?
1 beskeder
laura
Hej, jeg ønsker at købe det interne filter JBL CRISTAL PROFIL i60, men jeg kan ikke finde filtermoussen UniBloc til CristalProfil i60. Jeg kan kun finde moussen til i40. Er det tilstrækkeligt, eller kan du venligst give mig referencen til den rigtige skum? Skal jeg købe noget andet til dette interne filter? Kulfilteret er ikke nødvendigt? Med venlig hilsen.
1 beskeder
antoine
24 timer efter at have installeret filteret, trækker alle mine fisk vejret ved overfladen :( før installationen af filteret gik alt godt
4 beskeder
patrick
Hej, Jeg har købt en pumpe hos jer (JBL CritalProfi i80 greenline op til 110L), og i brugsanvisningen står der, at man skal tilsætte 50 dråber JBL FILTERSTART, men hvor får man disse dråber, og hvorfor bruges de? Med venlig hilsen.
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Det anbefales at fugte filtermoussen og fordele dråberne på denne mousse, da det gør det lettere at opnå den biologiske balance i akvariet, men det er ikke obligatorisk, bare anbefalet. Med venlig hilsen, Sandy fra Zoomalia
4 beskeder
séverine
Hej, Jeg har købt et CristalProfi i80 filter hos jer I dag, efter mindre end 1 års brug... rotoren er gået i stykker ... ! Hvad skal jeg gøre? da den ikke er tilgængelig i jeres reservedele ... Tak, Sev

1 beskeder
marion
Hej, jeg ønsker at købe et i60 filter til et 55 liters akvarium og ville gerne vide, hvor mange rum det består af, så jeg kan købe skummen på samme tid. Tak til Zoomalia-teamet. Marion
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Dette filter har 1 rum. Med venlig hilsen, Sandy fra Zoomalia

2 beskeder
magali
Hej, jeg vil gerne vide, hvilken række af cristalpro-filtre det drejer sig om, før jeg bestiller. I nævner "i greenline"-serien, som er med sugekopper og ikke har samme flow som "i"-versionen, men jeg ser kommentarer om dette filter, der taler om magnetiske fastgørelsessystemer, hvilket hører til "i"-versionen. Kan I fortælle mig, hvilken version jeg vil modtage, hvis jeg bestiller i disse dage? Tusind tak på forhånd.
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Dette er nu den version i greenline, som du vil modtage. Med venlig hilsen Sandy fra Zoomalia
1 beskeder
monique
Hejsa, mit 60 liters akvarium er 30 cm højt, kan filteret cristalprofil i80 sættes ind, og hvor mange rum er der? Jeg vil gerne indsætte 1 micromec mini- kugler til nitrat og 1 enkelt blokeret filter svamp. På forhånd tak. Monique
11381 beskeder
zoomalia
Hejsa, Vi anbefaler, at du tager Cristalprofi I60, som har et rum, der er mere egnet til dit akvarium. Med venlig hilsen Zoomalia-teamet
2 beskeder
vincent
Hej, jeg har for nylig købt en JpL CpI60 og blev vildledt af billedet :( Jeg skal købe en ekstra blok, men er magneterne inkluderet med den ekstra blok, eller skal de købes separat?
1 beskeder
mickael
Hej,
Jeg er interesseret i JBL Cristal Profi indvendig filter i 80-serien...filtermoussen er ikke inkluderet, men er den ikke nødvendig? Skal jeg købe uniblokken, eller er den allerede inkluderet? Hvor meget filtermasse er der i blokken? 2? Hvis der er 2, kan jeg så tilføje en UNIBLOC og en CLEARMEC?
På forhånd tak for svarene.
Med venlig hilsen
Jeg er interesseret i JBL Cristal Profi indvendig filter i 80-serien...filtermoussen er ikke inkluderet, men er den ikke nødvendig? Skal jeg købe uniblokken, eller er den allerede inkluderet? Hvor meget filtermasse er der i blokken? 2? Hvis der er 2, kan jeg så tilføje en UNIBLOC og en CLEARMEC?
På forhånd tak for svarene.
Med venlig hilsen
11381 beskeder
zoomalia
Hej, For dette filter har du brug for UniBloc-filtermoussen til CristalProfi-filteret: https://www.zoomalia.com/animalerie/mousse-de-filtration-unibloc-pour-filtre-cristalprofi-i60-i80-i100-i200-p-2034.html Med venlig hilsen, Zoomalia-teamet
1 beskeder
christophe
Hej, jeg er interesseret i CristalProfi i80 filteret. Jeg vil gerne vide hvilke og hvor mange skumfiltre jeg skal købe. Tak.
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Du har brug for et UniBloc filter skumfilter: https://www.zoomalia.com/animalerie/mousse-de-filtration-unibloc-pour-filtre-cristalprofi-i60-i80-i100-i200-p-2034.html Med venlig hilsen, Team Zoomalia
2 beskeder
matthieu
Hej, jeg har et akvarium på 80 cm x 30 cm x 40 cm, så ca. 96 l. Jeg ville gerne vide, om i80 ville være tilstrækkeligt? Tak på forhånd.
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Filteret CristalProfit i80 egner sig til akvarier med et maksimalt volumen på 110 liter. Det vil passe perfekt til dit akvarium. Med venlig hilsen, Zoomalia teamet
1 beskeder
michel
Jeg ønsker at bestille et internt filter Cristal Profii 60 ref 5641 og vil gerne vide, hvilken filtermousse med reference der passer til denne type filter, da det i beskrivelsen er nævnt, at moussen ikke er inkluderet. Jeg vil også gerne kende beløbet med henblik på betaling. På forhånd tak.
11381 beskeder
zoomalia
Hej,Det filter, du har brug for, er "UniBloc filter skum til CristalProfi i60 filter" ref 14741 til 3.99€.https://www.zoomalia.com/animalerie/mousse-de-filtration-unibloc-pour-filtre-cristalprofi-i60-i80-i100-i200-p-2034.htmlMed venlig hilsenZoomalia teamet
1 beskeder
philippe
Hej: Kan dette filter være egnet til et akvarium på 19L, eller kan du rådgive mig (i stil med kinesiske fisk) og et stille filter. Tak for dit svar
11381 beskeder
zoomalia
Hej, dette filter kan passe til dit 19L akvarium. Dog, hvis du ønsker at reducere støj til et minimum, er de eksterne filtre fra JBL eller EHEIM blandt de mindst støjende. Med venlig hilsen, Zoomalia-teamet