Spørgsmål, produktdiskussioner Transportkasse SKUDO til kat og hund
17 svar
1 beskeder
daniel
Jeg vil gerne have størrelse 4 til min kat på 4,5 kg... men jeg kan ikke finde den i jeres forslag.
1 beskeder
ludovic
Hej, for en Main Coon på maks 10 kg, hvilken model skal jeg vælge?
2 beskeder
cecile
Mine Maine Coons vejer 6 kg, så jeg valgte modellen, der er 55 cm lang. Jeg synes, du skal tage 60 cm. Kassen er af meget god kvalitet.
1 beskeder
charles
Hej, jeg vil gerne have dimensionerne på kassen 51*48*68. Hvad er længden, bredden og højden? Det er ikke helt forståeligt på hjemmesiden i forbindelse med mit køb. Med venlig hilsen
2 beskeder
dominique
tak for dit svar sidste spørgsmål på din side dimensionerne er 35*36*55 i princippet for dimensionerne er det Længde*Bredde*højde betyder det, at din bur er 35 i længden, 36 i bredden og 55 i højden? det forekommer mig besynderligt tak
2 beskeder
dominique
Hej, jeg har en lille hund på 5,5 kg. Hvilken model skal jeg vælge? Det er meget vigtigt, at denne transportkasse er virkelig godkendt af IATA, da jeg skal flyve med Lufthansa. Tak.
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Referencen 49876 vil passe til din hund. Kassen er faktisk i overensstemmelse med IATA-standarderne og egnet til flytransport. Før du foretager dit køb, anbefaler vi, at du kontakter det flyselskab, du skal rejse med, for at sikre, at kassen vil passe, da nogle selskaber har deres egne standarder. Med venlig hilsen, Zoomalias team
1 beskeder
martine
Hello, I'm going to pick up a little cairn; she will be 3 months old. Will the size 39x40x60 be suitable for her? Thank you for your response.
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Denne kasse vil passe til din hvalp. I betragtning af størrelsen, vil du også kunne bruge den, når den er voksen. Venlig hilsen, Team Zoomalia
8 beskeder
shanna
Hej, jeg vil gerne købe et transportbur til min 2 måneder gamle labrador hvalp, som kun vil blive brugt indtil den er 6-8 måneder. Tror du, at SKUDO IATA transportkassen 39x40x60cm ville være passende? Tak på forhånd.
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Denne kasse vil være for lille, en ung labrador vil veje mere end 25 kg ved 8 måneder, så det er nødvendigt at vælge en større transportkasse, referencen 49878 burde passe.
Med venlig hilsen,
Zoomalia-holdet
Med venlig hilsen,
Zoomalia-holdet
3 beskeder
nadia
HEJ, min amerikanske staff hund vejer 30,5 kg og er 54 cm høj ved skulderen. Hvilken størrelse IATA-bur skal jeg købe? MVH
11381 beskeder
zoomalia
Hej, du skal tage referencen 49879. Med venlig hilsen, Teamet Zoomalia
2 beskeder
jacqueline
Jeg vil gerne vide, før jeg køber denne transportkasse, om den passer til en mellemstor Boston Terrier, der vil veje mere end 11 kg? Jeg afventer dit svar, tak.
11381 beskeder
zoomalia
Hej, For din hund skal du vælge referencen 49877. Med venlig hilsen, Zoomalia team