Spørgsmål, produktdiskussioner Hamster- og ørkenrottecage - 52 cm - Habitat
22 svar

2 beskeder
sam
Hej, passer denne bur til 3 unge mus? Er mellemrummet mellem stængerne ikke for stort?
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Dette bur er velegnet til voksne mus. For unge mus anbefaler vi, at du vælger et bur i plexiglas, da det vil være mere sikkert.https://www.zoomalia.com/animalerie/cage-pour-petit-rongeur-combi-1-p-451.htmlhttps://www.zoomalia.com/animalerie/cage-indoor-55-cm-vision-360-pour-hamster-souris-bleue-grise-p-31138.html Med venlig hilsen Zoomalias team
2 beskeder
nathalie
Hej, jeg har tre gerbils, og det er rigtig godt. Tidligere havde jeg russiske dværghamstere, indeni
2 beskeder
bruno
Hej, kan en gerbil gnave gennem en plastikbakke?
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Denne bur er designet til gnavere, plastikken er holdbar og ikke i fare for at blive gnavet i af sine beboere. Venlig hilsen, Zoomalia-teamet

1 beskeder
loeva
hej, indeholder dette bur et hjul og har vi brug for et hjul til ørkenrotter?

2 beskeder
emilie
Hej, Vil denne bur passe til tre ørkenrotter?
1 beskeder
sylvie
Hej, jeg ville gerne vide, om stigerne i buret er inkluderet med buret, eller om de skal købes separat? Venlig hilsen.
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Stigerne sælges sammen med buret. Med venlig hilsen, Teamet Zoomalia
1 beskeder
charlene
Hej, Kan denne bur være egnet til 6 ørkenrotter? Med venlig hilsen
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Dette bur kan være en smule trangt til 6 ørkenrotter. Med venlig hilsen, Zoomalia-teamet
1 beskeder
pierre
hej jeg vil gerne vide om dette bur er velegnet til mine 3 hunmus? med venlig hilsen.
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Dette bur ser ud til at passe. Med venlig hilsen, Zoomalia Teamet
1 beskeder
géraldine
Hej, er dette bur egnet til rotter? Med venlig hilsen.
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Denne bur vil passe til dit kæledyr. Med venlig hilsen, Madeline fra Zoomalia
1 beskeder
djamila
Er den velegnet til en degu?
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Vi fraråder brugen af dette bur til en degus. Vælg i stedet et bur med en flad bund. Med venlig hilsen, Sandy fra Zoomalia

7 beskeder
marion
Hej, Ville denne bur være egnet til to ørkenrotter? Tak på forhånd. :)
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Dette bur burde passe til dine to ørkenrotter. Med venlig hilsen, Sandy fra Zoomalia