Spørgsmål, produktdiskussioner Hamster- og ørkenrottecage - 52 cm - Habitat

85% kunder

anbefaler dette produkt

22 svar
Sam
2 beskeder
sam
Hej, passer denne bur til 3 unge mus? Er mellemrummet mellem stængerne ikke for stort?
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Dette bur er velegnet til voksne mus. For unge mus anbefaler vi, at du vælger et bur i plexiglas, da det vil være mere sikkert.https://www.zoomalia.com/animalerie/cage-pour-petit-rongeur-combi-1-p-451.htmlhttps://www.zoomalia.com/animalerie/cage-indoor-55-cm-vision-360-pour-hamster-souris-bleue-grise-p-31138.html Med venlig hilsen Zoomalias team
Nathalie
2 beskeder
nathalie
Hej, jeg har tre gerbils, og det er rigtig godt. Tidligere havde jeg russiske dværghamstere, indeni
bruno
2 beskeder
bruno
Hej, kan en gerbil gnave gennem en plastikbakke?
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Denne bur er designet til gnavere, plastikken er holdbar og ikke i fare for at blive gnavet i af sine beboere. Venlig hilsen, Zoomalia-teamet
loeva
1 beskeder
loeva
hej, indeholder dette bur et hjul og har vi brug for et hjul til ørkenrotter?
emilie
2 beskeder
emilie
Hej, Vil denne bur passe til tre ørkenrotter?
SYLVIE
1 beskeder
sylvie
Hej, jeg ville gerne vide, om stigerne i buret er inkluderet med buret, eller om de skal købes separat? Venlig hilsen.
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Stigerne sælges sammen med buret. Med venlig hilsen, Teamet Zoomalia
charlene
1 beskeder
charlene
Hej, Kan denne bur være egnet til 6 ørkenrotter? Med venlig hilsen
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Dette bur kan være en smule trangt til 6 ørkenrotter. Med venlig hilsen, Zoomalia-teamet
pierre
1 beskeder
pierre
hej jeg vil gerne vide om dette bur er velegnet til mine 3 hunmus? med venlig hilsen.
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Dette bur ser ud til at passe. Med venlig hilsen, Zoomalia Teamet
Géraldine
1 beskeder
géraldine
Hej, er dette bur egnet til rotter? Med venlig hilsen.
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Denne bur vil passe til dit kæledyr. Med venlig hilsen, Madeline fra Zoomalia
Djamila
1 beskeder
djamila
Er den velegnet til en degu?
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Vi fraråder brugen af dette bur til en degus. Vælg i stedet et bur med en flad bund. Med venlig hilsen, Sandy fra Zoomalia
Marion
7 beskeder
marion
Hej, Ville denne bur være egnet til to ørkenrotter? Tak på forhånd. :)
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Dette bur burde passe til dine to ørkenrotter. Med venlig hilsen, Sandy fra Zoomalia

Cookie-politik
Vi beder om din tilladelse til at bruge cookies eller lignende værktøjer til at gøre det lettere for dig at handle på vores hjemmesideVi bruger cookies eller lignende værktøjer til at lette dine køb på vores side, forbedre din brugeroplevelse, levering af personliggjort reklame, statistikker for at forståhvordan vores kunder bruger vores tjenesterVores betroede partnere(Google, Meta, TikTok, Squadata, Bing, Criteo)bruger også disse værktøjer til reklameformål som en del af vores vores visning af personaliserede eller ikke-personaliserede reklamer.Du kan til enhver tid ændre dine cookie-præferencertilgængelig fra din konto.
Brug og formål med behandling af dine data
Vi beder om din tilladelse til at bruge cookies eller lignende værktøjer til at gøre det lettere for dig at.... Læs mere om det
Indstil dine valg Jeg accepterer Fortsæt uden at acceptere
Zoomalia-appen Med Family'z optjener du +50 pts for hver ordre, og få besked om ordresporing i realtid
Zoomalia-appen Boost din kat med Zoomalia-appen !1000 pts for hver download og +50 pts for hver ordre