Spørgsmål, produktdiskussioner Foldbar fuglebur - DOLAK - H38cm
25 svar
3 beskeder
nathalie
Hej, jeg leder efter et bur til fugle, der er sammenklappeligt, kan skilles ad og samles igen, for at kunne tage min håndopdrættede Katharina-parakit med på ferie uden at buret skal fylde hele bilen. Har I nogle modeller, der kunne passe til mine behov? Jeg har ikke brug for, at buret er for stort, min lille Katharina-parakit kommer ud hver dag, og vi er kun væk i 15 dage. Jeg takker på forhånd for jeres råd. Med venlig hilsen MMe Coquet
1 beskeder
blandine
Hej, er buret egnet til en japansk vagtel? På kundebillederne, hvad bruges den plastikbakke til? HILSEN
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Dette bur er ikke egnet som et bur fra Japan. På klientfotos er et badekar (hvid høj transparent bakke) blevet tilføjet for at forbedre deres hygiejne. Med venlig hilsen, Team Zoomalia

7 beskeder
barbara
hej, kan man have 2 kanariefugle i dette bur? Tak
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Denne bur er måske lidt for lille til et par kanariefugle. Venlig hilsen, Christelle fra Zoomalia
1 beskeder
marianne
Hej, kunne dette bur rumme et par zebrafinker? Tak.
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Denne bur ser lidt lille ud til et par zebrafinker. Med venlig hilsen, Zoomalia team

13 beskeder
ludivine
Hej alle, Da jeg er en lidenskabelig fugleentusiast, forstår jeg slet ikke, hvordan så små bure kan være lovligt til salg. Denne type bur bør undgås, ligesom runde bure, der gør fuglene skøre, uanset hvilken fugleart der er tale om (kanariefugle, zebrafinker, parakitter osv.). Jeg vil gerne minde om, at små fugle som kanariefugle og eksotiske fugle faktisk har brug for god plads til at flyve, mindst et bur på 80 cm i længden, fordi de er meget flyvende af natur (de bevæger sig ikke ved at kravle som de fleste af de krumnæbede fugle). Naturligvis bør krumnæbede fugle også have et rummeligt bur. Dette bur kan derfor kun bruges som transportbur; ellers bør det undgås, hvis du elsker dine fugle. At indespærre en fugl i et så lille rum er efter min mening medvirken til dyremishandling. Med venlig hilsen.
1 beskeder
martin
kan man sætte en parakit ind?
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Dette bur er for lille til en undulat. Med venlig hilsen, Zoomalia teamet
2 beskeder
aurelie
Hej, jeg vil gerne vide, hvilken badning du kan putte for at passe godt til denne bur? Vi ses snart.
11381 beskeder
zoomalia
Hej, til dette bur anbefaler vi en udvendig badeværelse, ellers skal man forudse et større bur. Med venlig hilsen, Madeline fra Zoomalia

3 beskeder
alexandre
Kan man sætte en kanariefugl alene der?

3 beskeder
alexandre
Er denne bur egnet til en due eller flere duer?
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Denne bur er for lille til at rumme en due. Med venlig hilsen, Zoomalia teamet

3 beskeder
alexandre
Er denne bur velegnet til en Diamantfinke, nymfeparakit eller bølgerparakit, kanariefugl, uadskillelig, conure, calopsitte, papegøje, Grå Jaco eller ara notable?
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Dette er et bur, der kun er egnet til små fugle med flade næb. Med venlig hilsen, Sandy fra Zoomalia
1 beskeder
jean yves
kan dette bur bruges til et par kinesiske vagtler
11381 beskeder
zoomalia
Hej, vi anbefaler snarere et stort bur (eller voliere), som minimum skal være 60x40x40. Men vagtlen kan til tider foretage en hurtig og lodret flyvning på mere end en meter, så hvis du placerer den i et ret lavt bur, læg noget bomuld i loftet af dens bur for at undgå, at den kommer til skade. Med venlig hilsen, Madeline fra Zoomalia
2 beskeder
aurelie
Hej, er det muligt at sætte en vanddispenser i buret?
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Ja, det er muligt at installere en lille vanddispenser. Med venlig hilsen, Madeline fra Zoomalia
1 beskeder
geneviève
Hej, Kan jeg tilføje denne ordre til min ordre nr. JU14175481 fra i dag? Hele ordren kan blive forsinket. Tak for den hurtige svar. Venlig hilsen
11381 beskeder
zoomalia
Hej, For spørgsmål vedrørende en ordre, levering eller eftersalgsservice, bedes du venligst kontakte vores kundeservice direkte via den pågældende ordre i din kundekonto, så du kan få svar hurtigst muligt. Med venlig hilsen, Christelle fra Zoomalia