Spørgsmål, produktdiskussioner Sac URBAN noir
14 svar
1 beskeder
zoé
Hej, er denne taske egnet til katte, når man rejser med tog og bil i 4 timer?
1 beskeder
elodie
Jeg bruger det til min kat, fordi det er nemt at bære med hanken, især under bilrejser. Tasken er dog ikke så høj, så katten kan sidde oprejst indeni, men til rejser på fire timer er det stærkt anbefalet.

5 beskeder
marie-marguerite
Jeg vil gerne vide, om taskerne er rummelige, da jeg planlægger at rejse med en Yorkshire på omkring 3 kg. Er det bedre at vælge den største? Tak!
11381 beskeder
zoomalia
Hej, For valget af en taske råder vi dig til at måle højden på din hund. Urban T2 tasken måler 28 cm i højden. Din hund må ikke overstige 25 cm for at kunne passe i denne taske. Med venlig hilsen, Zoomalias team
1 beskeder
tiffanie
Hej, er denne taske egnet til en togrejse på 4 timer? (til en dværgkanin) På forhånd tak.
1 beskeder
mallory
Hej, Hvilken størrelse transporttaske skal man vælge til en killing på 2 måneder? Tak. Med venlig hilsen,
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Vi anbefaler størrelse 1. Med venlig hilsen, Zoomalia holdet
1 beskeder
amélie
Jeg har modtaget produktet, men er det meningen, at der skal være en aftagelig bund? Jeg kan se slidserne i bunden af tasken, men jeg har ingen aftagelig plade.
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Vi inviterer dig til at kontakte kundeservice direkte via din bestillingsspor. Med venlig hilsen, Zoomalia-holdet
2 beskeder
pauline
Hej, foldes tasken nemt sammen? Tak på forhånd.
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Tasken er stiv, så den bøjer sig ikke. Med venlig hilsen, Virginie fra Zoomalia
2 beskeder
sabrina
Hej, jeg har en hunkat på 4.500 kg, og jeg vil gerne vide, om jeg skal vælge T1 eller T2? og jeg vil også gerne vide, om toppen af tasken er stiv? Jeg ønsker ikke, at toppen falder sammen, når vi sætter tasken. Med venlig hilsen
2 beskeder
jessica
Hej, Når jeg rejser med min kat, planlægger jeg at køre 7 timer. Hvis katten skal gøre sine behov og gør det i tasken, vil den så holde lugten, eller kan den nemt rengøres? Har du et andet produkt, som du kan anbefale til lange rejser? Tak
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Hvis du vil undgå lugten af urin efter vask, anbefaler vi et transportbur i plastik: https://www.zoomalia.com/animalerie/boite-de-transport-pour-chat-voyager-p-223.html Med venlig hilsen, Sandy fra Zoomalia