Spørgsmål, produktdiskussioner Supreme Science Selective til kanin
14 svar
17 beskeder
laure
Hej, Kvinden, hos hvem min kaninunge blev født, sagde, at hun ville give dem det ifølge hendes dyrlæge er der ikke noget problem, han vil være 2 måneder gammel, når jeg henter ham, kan jeg gå direkte til junior? Eller skal jeg lave en overgang?
1 beskeder
pascale
Du skal spørge dit fremtidige veterinær om det. 2 måneder er stadig meget lille, synes jeg. Især bør man undgå så vidt muligt, at det bliver stresset af at blive skilt for tidligt fra sin mor.
1 beskeder
lionel
Hej, den ideelle alder for adoption er ved afslutningen af fravænningen, hvilket vil sige snarere 3 måneder end 2 måneder. For pellets er der ingen bekymring, især hvis det er de samme, de har kendt.
17 beskeder
laure
Hej Lionel_S, okay tak for pillerne, jeg vil gerne skifte dem senere
6 beskeder
athenais
Hej, hvad er fedtindholdet i dette produkt? Tak på forhånd
1 beskeder
florian
På pakken står der: råfedt 4%

38 beskeder
laurine
Hej, hvornår vil emballagen på 1,5 kg være på lager igen?
2 beskeder
wendy
Hej, jeg vil gerne vide, hvilken type strøelse der tilbydes med 3 kg posen? Er det store granulater eller som majskolbe? Med venlig hilsen
11381 beskeder
zoomalia
Hej,
Sengelinned Supasoft Bedding tilbudt med reference 63932 er et naturligt bygstråstrøelse.
Venlig hilsen,
Zoomalia teamet
Sengelinned Supasoft Bedding tilbudt med reference 63932 er et naturligt bygstråstrøelse.
Venlig hilsen,
Zoomalia teamet
1 beskeder
sophie
Hej, jeg plejer at købe denne mad i 5 kg pakker. Hvorfor findes denne emballage ikke på jeres hjemmeside? Det er virkelig en skam!!
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Emballagen i 5 kg er nu tilgængelig på bestilling. Der skal forventes en leveringstid på 5 til 8 dage inden afsendelse. Med venlig hilsen, Team Zoomalia

3 beskeder
manon
Hej,
For en 1 kg kanin anbefales det at give omkring 25 gram pillefoder pr. dag. Det er vigtigt at sikre, at din kanin også har adgang til frisk hø og grøntsager, da det er afgørende for dens fordøjelse.
Med hensyn til, hvorfor vi ikke længere leverer granulaterne Cuni Complete fra Versele-Laga, har jeg desværre ikke den specifikke information tilgængelig. Det kan skyldes ændringer i vores sortiment, leverandørforhold, eller anden forretningsstrategi.
Med venlig hilsen.
For en 1 kg kanin anbefales det at give omkring 25 gram pillefoder pr. dag. Det er vigtigt at sikre, at din kanin også har adgang til frisk hø og grøntsager, da det er afgørende for dens fordøjelse.
Med hensyn til, hvorfor vi ikke længere leverer granulaterne Cuni Complete fra Versele-Laga, har jeg desværre ikke den specifikke information tilgængelig. Det kan skyldes ændringer i vores sortiment, leverandørforhold, eller anden forretningsstrategi.
Med venlig hilsen.
11381 beskeder
zoomalia
Hello, The daily dose varies from 30 to 70g depending on the size of the rabbit (50g for an average-sized dwarf rabbit). Regards, The Zoomalia team