Spørgsmål, produktdiskussioner Klassisk blanding til æglægningshøns
15 svar

4 beskeder
eric
Hej, jeg køber altid korn til mine hollandske dværghøns hos Capla. Mit spørgsmål er, hvorfor er jeres 20 kilos sæk væsentligt dyrere end hos Capla?

4 beskeder
eric
næsten 9 euro i forskel gør det alligevel, især fordi jeg vil tage 150 kilo om måneden.
2 beskeder
benjamin
Hej. Mine høns sorterer, selvom det er knust. De spiser kun hvede og lidt majs. Har I ikke en blanding af hvede, havre og majs?
11381 beskeder
zoomalia
Hej, For at undgå at jeres høns sorterer, anbefaler vi Cot & Co til læggehøner i granuleret form.https://www.zoomalia.com/animalerie/cot-co-pondeuse-granules-p-25135.html Med venlig hilsen, Team Zoomalia

4 beskeder
eric
det er helt normalt, at dine høns sorterer i kornene, især hvis du lige har købt denne sort. De skal bare vænne sig til dette mærke.
2 beskeder
josiane
Hej, er disse og jeres blandinger garanteret fri for GMO'er?Tak
11381 beskeder
zoomalia
Hej, JA blandingen til æglæggende høns er uden GMO, Venlig hilsen, Zoomalia-teamet
1 beskeder
bruno
god aften Skal der tilføjes skaller af østers til blandingen af 20 kg æglægningsfoder (ref61871), eller er de allerede inkluderet?
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Vi informerer dig om, at der allerede er østerskaller, men det anbefales at tage mineraltilskud i løbet af året ved at tilsætte østerskaller, lade dem hakke i saltblokke...
Med venlig hilsen,
Madeline fra Zoomalia
Med venlig hilsen,
Madeline fra Zoomalia