Spørgsmål, produktdiskussioner Arachides décortiquées pour fugle du ciel Gasco

95% kunder

anbefaler dette produkt

9 svar
Hanna
1 beskeder
hanna
De er af meget god kvalitet! Slet ikke krøllede, som jeg har set dem andre steder! Jeg anbefaler dem!
Veronique
4 beskeder
veronique
Hej, er jordnødderne ristede eller rå? Tak for dit svar
christophe
1 beskeder
christophe
Oversvømmelser
Veronique
4 beskeder
veronique
jeg takker dig for dit svar
Suz
2 beskeder
suz
Oversvømmelser - og meget værdsat af alle mine små fugle! Jordnødderne forsvinder hurtigt! Jeg anbefaler
christophe
1 beskeder
christophe
de er rå, og fugle elsker dem.
Muriel
1 beskeder
muriel
De er rå og meget værdsat af mine små besøgende
christophe
1 beskeder
christophe
læst i "détente jardin" i øjeblikket på kiosker (nr. 152 november/december 2021): "salte og stegte, de er forbudte. Naturlige er de kun tolereret og i meget små mængder, de kan forgifte fugle på grund af et stof, aflatoxin, når jordnødderne er fugtige. det påvirker deres lever og deres immunsystem. det er blevet anerkendt som årsag til mange dødsfald. hvis du er i tvivl om kvaliteten af jordnødderne, er det bedst at undgå dem. hvis du insisterer på at give nogle jordnødder, skal du kassere dem, der er plettede, misfarvede, mugne." det er op til dig, hvad du synes om det....
Suz
2 beskeder
suz
Tak til Christophe for disse vigtige oplysninger.
Veronique
4 beskeder
veronique
Jeg takker dig for dine svar

Cookie-politik
Vi beder om din tilladelse til at bruge cookies eller lignende værktøjer til at gøre det lettere for dig at handle på vores hjemmesideVi bruger cookies eller lignende værktøjer til at lette dine køb på vores side, forbedre din brugeroplevelse, levering af personliggjort reklame, statistikker for at forståhvordan vores kunder bruger vores tjenesterVores betroede partnere(Google, Meta, TikTok, Squadata, Bing, Criteo)bruger også disse værktøjer til reklameformål som en del af vores vores visning af personaliserede eller ikke-personaliserede reklamer.Du kan til enhver tid ændre dine cookie-præferencertilgængelig fra din konto.
Brug og formål med behandling af dine data
Vi beder om din tilladelse til at bruge cookies eller lignende værktøjer til at gøre det lettere for dig at.... Læs mere om det
Indstil dine valg Jeg accepterer Fortsæt uden at acceptere
Zoomalia-appen Med Family'z optjener du +50 pts for hver ordre, og få besked om ordresporing i realtid
Zoomalia-appen Boost din kat med Zoomalia-appen !1000 pts for hver download og +50 pts for hver ordre