Spørgsmål, produktdiskussioner Corbeille en plastique noire Savic Cosy Air

93% kunder

anbefaler dette produkt

15 svar
Beatrice
2 beskeder
beatrice
Hvilken størrelse kurv til min 10 måneder gamle Breton hvalp? Tak
stephanie
2 beskeder
stephanie
Størrelsen for en golden retriever kan variere, men de voksne hanner måler typisk mellem 56 og 61 cm i skulderhøjde, mens hunnerne normalt er mellem 51 og 56 cm. Vægten spænder normalt fra 25 til 34 kg afhængigt af køn og individuel variation.
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Du skal tage den største størrelse. Med venlig hilsen, Zoomalia-teamet
Solene
1 beskeder
solene
Hej. Hvilken kurv skal man vælge til en staffordshire bull terrier (staffie) på 41 cm og 18 kg
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Hej, COSY AIR 78 vil give din ven større komfort. Med venlig hilsen, Team Zoomalia
lucie
1 beskeder
lucie
hvilken størrelse skal jeg tage til en hund på 8 kg og en på 3 kg, de plejer at sove sammen
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Hej, For komforten af dine dyr anbefaler vi størrelsen 90 cm. Med venlig hilsen, Teamet hos Zoomalia
alexandre
1 beskeder
alexandre
Hej, hvilken størrelse for min bullterrier på 26 kilo.
Simone
3 beskeder
simone
Hej, hvilken størrelse skal jeg vælge til min Ragdoll? Kan du give mig nogle anbefalinger til puder, der passer godt til denne kurv (komfortable selvfølgelig). Tak på forhånd.
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Vi anbefaler, at du vælger størrelsen i forhold til dens faktiske dimensioner. Du finder således puderne nedenfor: https://www.zoomalia.com/animalerie/Panier-corbeille-et-coussin-pour-chat-c-897-1.html Med venlig hilsen, Zoomalia-teamet
Alisson
1 beskeder
alisson
Hej, Hvilken størrelse skal man vælge til en Fransk Bulldog? Tak
Christelle
2 beskeder
christelle
Hej, Hvilken størrelse skal jeg tage til en malinois? Tak
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Vi anbefaler den største størrelse. Med venlig hilsen, Zoomalia teamet

Cookie-politik
Vi beder om din tilladelse til at bruge cookies eller lignende værktøjer til at gøre det lettere for dig at handle på vores hjemmesideVi bruger cookies eller lignende værktøjer til at lette dine køb på vores side, forbedre din brugeroplevelse, levering af personliggjort reklame, statistikker for at forståhvordan vores kunder bruger vores tjenesterVores betroede partnere(Google, Meta, TikTok, Squadata, Bing, Criteo)bruger også disse værktøjer til reklameformål som en del af vores vores visning af personaliserede eller ikke-personaliserede reklamer.Du kan til enhver tid ændre dine cookie-præferencertilgængelig fra din konto.
Brug og formål med behandling af dine data
Vi beder om din tilladelse til at bruge cookies eller lignende værktøjer til at gøre det lettere for dig at.... Læs mere om det
Indstil dine valg Jeg accepterer Fortsæt uden at acceptere
Zoomalia-appen Med Family'z optjener du +50 pts for hver ordre, og få besked om ordresporing i realtid
Zoomalia-appen Boost din kat med Zoomalia-appen !1000 pts for hver download og +50 pts for hver ordre