Spørgsmål, produktdiskussioner Corbeille en plastique noire Savic Cosy Air
15 svar
2 beskeder
beatrice
Hvilken størrelse kurv til min 10 måneder gamle Breton hvalp? Tak
2 beskeder
stephanie
Størrelsen for en golden retriever kan variere, men de voksne hanner måler typisk mellem 56 og 61 cm i skulderhøjde, mens hunnerne normalt er mellem 51 og 56 cm. Vægten spænder normalt fra 25 til 34 kg afhængigt af køn og individuel variation.
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Du skal tage den største størrelse. Med venlig hilsen, Zoomalia-teamet
1 beskeder
solene
Hej. Hvilken kurv skal man vælge til en staffordshire bull terrier (staffie) på 41 cm og 18 kg
11381 beskeder
zoomalia
Hej, COSY AIR 78 vil give din ven større komfort. Med venlig hilsen, Team Zoomalia
1 beskeder
lucie
hvilken størrelse skal jeg tage til en hund på 8 kg og en på 3 kg, de plejer at sove sammen
11381 beskeder
zoomalia
Hej, For komforten af dine dyr anbefaler vi størrelsen 90 cm. Med venlig hilsen, Teamet hos Zoomalia
1 beskeder
alexandre
Hej, hvilken størrelse for min bullterrier på 26 kilo.
3 beskeder
simone
Hej, hvilken størrelse skal jeg vælge til min Ragdoll? Kan du give mig nogle anbefalinger til puder, der passer godt til denne kurv (komfortable selvfølgelig). Tak på forhånd.
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Vi anbefaler, at du vælger størrelsen i forhold til dens faktiske dimensioner. Du finder således puderne nedenfor: https://www.zoomalia.com/animalerie/Panier-corbeille-et-coussin-pour-chat-c-897-1.html Med venlig hilsen, Zoomalia-teamet
1 beskeder
alisson
Hej, Hvilken størrelse skal man vælge til en Fransk Bulldog? Tak
2 beskeder
christelle
Hej, Hvilken størrelse skal jeg tage til en malinois? Tak
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Vi anbefaler den største størrelse. Med venlig hilsen, Zoomalia teamet