Spørgsmål, produktdiskussioner Dennerle Osmoseur Professional 190

100% kunder

anbefaler dette produkt

10 svar
Michel
472 beskeder
michel
Trykket af ​​vandet kan dog påvirke kvaliteten af det omvendte osmosevand. Et omvendt osmosesystem har brug for mindst 3,5 bar for at fungere godt, og 5 bar er optimalt. Derfor er det nødvendigt at tilføje en boosterpumpe ved indgangen til osmosesystemet. Michel
Michel
472 beskeder
michel
Omtrent 1 % i forhold til byvand. Ex: byvand 400 mikro Siemens udgang mellem 3 og 4 mikro Siemens. Jeg har en 75 GPD med en booster pumpe. Michel
ingrid
9 beskeder
ingrid
Tak, Michel, jeg forstår ikke dit svar. Jeg vil gerne vide, hvor mange mg/l det osmosevand kommer ud med. Jeg ønsker vand med mindre end 30 mg/l.
Michel
472 beskeder
michel
190 l/dag svarer til en GPD 75. Michel
ingrid
9 beskeder
ingrid
Tak Michel, og hvad er TDS-niveauet i det osmosevand? God aften
Rodolphe
5 beskeder
rodolphe
Hej til brugerne af Dennerle 190 og selvfølgelig også til andre. Oplysningerne på internettet er nogle gange modstridende. Kan nogen fortælle mig levetiden for osmosesystemet Dennerle 190? Jeg spekulerer også på rentabiliteten mellem at udskifte dele eller regelmæssigt købe en ny. Hvad er jeres mening? Jeg har haft det samme i drift i cirka 18 måneder, og der er ikke blevet ændret noget indtil nu. Hvordan kan jeg finde ud af, om vandet, der normalt er osmosebehandlet, virkelig er det? Tak. Hav en god dag.
Olivier
1 beskeder
olivier
Jeg er også i samme usikkerhed. Min osmosemaskine har kørt i 1 år. Det anbefales normalt at skifte kulfilterpatronerne og finfilteret hvert år, og jeg er ved at gøre en dråbetest for vandets hårdhed for at se, om denne udskiftning er nødvendig med det samme. På grund af den begrænsede tilgængelighed af erstatningspatroner (zoomalia har bekræftet, at de ikke sælger dem) og visse priser overvejer jeg også: Skal jeg købe alt nyt eller kun udskifte patronerne?
Michel
472 beskeder
michel
Hej For at teste vandudløbet fra et omvendt osmoseanlæg skal man bruge et ledningsevnemåler. Priserne på denne type udstyr ligger omkring 20€. Efter 4 års brug af et omvendt osmoseanlæg af et fransk mærke og efter udskiftning af de 2 patroner (aktivt kul og nitrater) løber vandet ud ved 4 mikro Siemens. Michel
marcel
1 beskeder
marcel
Findes reservedele på siden? Tak
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Hej,

Vi har i øjeblikket ikke reservedelene til dette produkt i vores katalog. Vi kan dog anmode vores leverandør om dem, så vi kan tilføje dem. For at gøre dette skal du bare fortælle os, hvilke typer dele du har brug for.

Med venlig hilsen,

Zoomalia-teamet

Cookie-politik
Vi beder om din tilladelse til at bruge cookies eller lignende værktøjer til at gøre det lettere for dig at handle på vores hjemmesideVi bruger cookies eller lignende værktøjer til at lette dine køb på vores side, forbedre din brugeroplevelse, levering af personliggjort reklame, statistikker for at forståhvordan vores kunder bruger vores tjenesterVores betroede partnere(Google, Meta, TikTok, Squadata, Bing, Criteo)bruger også disse værktøjer til reklameformål som en del af vores vores visning af personaliserede eller ikke-personaliserede reklamer.Du kan til enhver tid ændre dine cookie-præferencertilgængelig fra din konto.
Brug og formål med behandling af dine data
Vi beder om din tilladelse til at bruge cookies eller lignende værktøjer til at gøre det lettere for dig at.... Læs mere om det
Indstil dine valg Jeg accepterer Fortsæt uden at acceptere
Zoomalia-appen Med Family'z optjener du +50 pts for hver ordre, og få besked om ordresporing i realtid
Zoomalia-appen Boost din kat med Zoomalia-appen !1000 pts for hver download og +50 pts for hver ordre