Spørgsmål, produktdiskussioner FRONTLINE TRI ACT Pipettes antiparasitaires pour hund

93% kunder

anbefaler dette produkt

19 svar
Kelly
5 beskeder
kelly
Hej, hvor mange pipetter skal der gives om måneden, og hvor ofte? Tak
Peter
1 beskeder
peter
1 pipette om måneden
Christine
5 beskeder
christine
En pipette om måneden fra marts til november, derefter spreder jeg ud
patricia
4 beskeder
patricia
Du skal bruge kun én pipette om måneden, og hver måned. Undgå at vaske hunden eller katten et par dage efter pipetten er påført. God dag.
Alain
1 beskeder
alain
Hej, du skal anvende en pipette hver 4. uge. Det er det, jeg gør, og alligevel blev min hund infesteret med lopper: dyrlægen fortalte mig, at produktet ikke virker på alle hunde. Så jeg satte en Seresto-halsbånd på hende for at være sikker i 7 måneder. Vh
FRANCOISE
1 beskeder
francoise
Hej,Min hund vejer 5 kg. Hvilken reference skal jeg vælge: fra 2 til 5 kg eller fra 5 til 10 kg?
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Hvis din hund vejer 5 kg, hverken mere eller mindre, er det bedst at vælge ud fra dens livsstil og risikoen for at få parasitter. En pipette til en hund på 5 til 10 kg vil være mere koncentreret og indeholde mere produkt. Hvis du har en hund med lang pels, der tilbringer meget tid udenfor i risikoområder, skal du vælge denne. Hvis du derimod er i byen, hvor din hund sjældent kommer ud, ikke møder mange andre hunde, og mest er på beton, så vil pipetter til hunde på 2 til 5 kg være tilstrækkelige.
Med venlig hilsen,
Zoomalia teamet
DIDIER
1 beskeder
didier
Hej, hvilken løsning for min hund vejer 80 kg
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Du skal vælge referencen for hunde, der vejer mellem 20 og 40 kg (ref 64814), og anvende to pipetter ved hver behandling i stedet for kun en. Med venlig hilsen, Zoomalia-teamet
julie
1 beskeder
julie
Kan den bruges på en hvalp på to måneder? Med venlig hilsen
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Du kan hvis din hund vejer mere end 2 kilo. Med venlig hilsen, Zoomalia-holdet

Cookie-politik
Vi beder om din tilladelse til at bruge cookies eller lignende værktøjer til at gøre det lettere for dig at handle på vores hjemmesideVi bruger cookies eller lignende værktøjer til at lette dine køb på vores side, forbedre din brugeroplevelse, levering af personliggjort reklame, statistikker for at forståhvordan vores kunder bruger vores tjenesterVores betroede partnere(Google, Meta, TikTok, Squadata, Bing, Criteo)bruger også disse værktøjer til reklameformål som en del af vores vores visning af personaliserede eller ikke-personaliserede reklamer.Du kan til enhver tid ændre dine cookie-præferencertilgængelig fra din konto.
Brug og formål med behandling af dine data
Vi beder om din tilladelse til at bruge cookies eller lignende værktøjer til at gøre det lettere for dig at.... Læs mere om det
Indstil dine valg Jeg accepterer Fortsæt uden at acceptere
Zoomalia-appen Med Family'z optjener du +50 pts for hver ordre, og få besked om ordresporing i realtid
Zoomalia-appen Boost din kat med Zoomalia-appen !1000 pts for hver download og +50 pts for hver ordre