Spørgsmål, produktdiskussioner Kaninbur med løbegård - 92 cm - Zolia Belino

88% kunder

anbefaler dette produkt

17 svar
Paolina
1 beskeder
paolina
Hej, er det muligt at lukke kaninerne på etagen af buret? Mange tak.
Leelou
1 beskeder
leelou
Hej, det er ikke muligt at lukke den inde ovenpå. Jeg vil fraråde dette kaninbur, da det er af dårlig kvalitet ... (min anmeldelse blev ikke offentliggjort, fordi Zoomalia nægtede at lade mig give en dårlig vurdering)
MELISSA
1 beskeder
melissa
Hej @Zoomalia, kan du fortælle mig, hvornår produktet vil være på lager igen? Tak
Agathe
12 beskeder
agathe
Hej, kan jeg fjerne "væggen" ovenpå?
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Det er helt muligt ikke at sætte denne skillevæg. Venlig hilsen, Zoomalia team
Franck & Aurélie
1 beskeder
franck & aurélie
Godaften, jeg vil gerne købe kaninburet Belino størrelse S til at bruge indendørs. Findes der en base eller andet til det? Jeg afventer et svar, tak. Med venlig hilsen
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Der findes ikke en base til dette kaninbur. Det er beregnet til udendørs brug, og for at give kaninen mulighed for at spise græs, hvorfor vi ikke kan imødekomme din anmodning. Med venlig hilsen, Zoomalia-teamet
JESSICA
3 beskeder
jessica
Hej, kan vi tilpasse en indhegning til dette bur? Med venlig hilsen
Emilie
1 beskeder
emilie
Hej, til brug indendørs, hvad anbefaler du som gulvbelægning?
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Hello, Det ideelle gulvbelægning er fliser, der muliggør nem rengøring. Du kan lægge tæpper til gnavere ref 55854 på gulvet for at skabe et naturligt look og give en tør og behagelig overflade til dit kæledyr. Venlig hilsen, Zoomalia-teamet

Cookie-politik
Vi beder om din tilladelse til at bruge cookies eller lignende værktøjer til at gøre det lettere for dig at handle på vores hjemmesideVi bruger cookies eller lignende værktøjer til at lette dine køb på vores side, forbedre din brugeroplevelse, levering af personliggjort reklame, statistikker for at forståhvordan vores kunder bruger vores tjenesterVores betroede partnere(Google, Meta, TikTok, Squadata, Bing, Criteo)bruger også disse værktøjer til reklameformål som en del af vores vores visning af personaliserede eller ikke-personaliserede reklamer.Du kan til enhver tid ændre dine cookie-præferencertilgængelig fra din konto.
Brug og formål med behandling af dine data
Vi beder om din tilladelse til at bruge cookies eller lignende værktøjer til at gøre det lettere for dig at.... Læs mere om det
Indstil dine valg Jeg accepterer Fortsæt uden at acceptere
Zoomalia-appen Med Family'z optjener du +50 pts for hver ordre, og få besked om ordresporing i realtid
Zoomalia-appen Boost din kat med Zoomalia-appen !1000 pts for hver download og +50 pts for hver ordre