Spørgsmål, produktdiskussioner Kaninbur med løbegård - 92 cm - Zolia Belino
17 svar
1 beskeder
paolina
Hej, er det muligt at lukke kaninerne på etagen af buret? Mange tak.
1 beskeder
leelou
Hej, det er ikke muligt at lukke den inde ovenpå. Jeg vil fraråde dette kaninbur, da det er af dårlig kvalitet ... (min anmeldelse blev ikke offentliggjort, fordi Zoomalia nægtede at lade mig give en dårlig vurdering)
1 beskeder
melissa
Hej @Zoomalia, kan du fortælle mig, hvornår produktet vil være på lager igen? Tak
12 beskeder
agathe
Hej, kan jeg fjerne "væggen" ovenpå?
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Det er helt muligt ikke at sætte denne skillevæg. Venlig hilsen, Zoomalia team
1 beskeder
franck & aurélie
Godaften, jeg vil gerne købe kaninburet Belino størrelse S til at bruge indendørs. Findes der en base eller andet til det? Jeg afventer et svar, tak. Med venlig hilsen
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Der findes ikke en base til dette kaninbur. Det er beregnet til udendørs brug, og for at give kaninen mulighed for at spise græs, hvorfor vi ikke kan imødekomme din anmodning. Med venlig hilsen, Zoomalia-teamet
3 beskeder
jessica
Hej, kan vi tilpasse en indhegning til dette bur? Med venlig hilsen
1 beskeder
emilie
Hej, til brug indendørs, hvad anbefaler du som gulvbelægning?
11381 beskeder
zoomalia
Hello, Det ideelle gulvbelægning er fliser, der muliggør nem rengøring. Du kan lægge tæpper til gnavere ref 55854 på gulvet for at skabe et naturligt look og give en tør og behagelig overflade til dit kæledyr. Venlig hilsen, Zoomalia-teamet