Spørgsmål, produktdiskussioner Hus med rampe og åbent tag - fra 42 til 60 cm - Zolia Canel tilgængelig i flere størrelser til kanin, gnavere, høns

29 svar
Mickaël
2 beskeder
mickaël
Hej, hvilken størrelse skal jeg vælge til en høne, er størrelse S tilstrækkelig? Tak for dit svar.
Elise
1 beskeder
elise
Hej, til en dværgkanin er størrelse S rigeligt.
karine
1 beskeder
karine
For mit vedkommende meget godt for min kanin
DOMINIQUE
1 beskeder
dominique
Hej, Vi bruger det til herreløse katte. Så der er ikke noget problem med størrelsen til en dværgkanin.
Sébastien
1 beskeder
sébastien
Ja, det er mere end tilstrækkeligt.
sarah
1 beskeder
sarah
Jeg har en kat på 7,5 kg, og han har ingen problemer med det.
Carole
2 beskeder
carole
Hej,Ja størrelsen passer til en dværgkanin. Min kanin vejer 2 kg og har det meget behageligt derinde. Men jeg lukker den aldrig ind, jeg bruger det kun som et dagslysskjul.
CHRISTINE
5 beskeder
christine
JA, denne størrelse er passende til en dværgkanin, så længe den ikke forbliver lukket inde i den, og at den også kan have en løbegård. Nogle kaniner bruger det endda som toilet; det var tilfældet for mig. På den ene side var der et bur, og på den anden side et hus som dette, og kaninen brugte det som udendørs toilet. Ellers bruges denne type hus også generelt til en fritgående kat.
Nathalie
4 beskeder
nathalie
Hej, ja absolut. Dette lille hus vil passe rigtig godt til ham. Jeg bruger det som et hønsehus :) 1 høne går derind, og 2 er det trangt
3407632@RGPD.fr
1 beskeder
Hej, For 1 dværgkanin, endda 1 kanin, er det tip top. Hilsener
CHRISTINE
5 beskeder
christine
Hej ja, helt sikkert glem ikke at det kun er et skur, det skal have mindst en park eller adgang til en have i nærheden
Nancy
1 beskeder
nancy
Et super køb!
Catherine
1 beskeder
catherine
Hej, ved du om I snart vil få flere staldindretninger (den mindste størrelse) på lager? Tak.
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Denne reference er ved at blive genopfyldt og vil være tilgængelig igen midt i marts. Med venlig hilsen, Zoomalia-holdet
emilie
3 beskeder
emilie
Hej, er dette ly velegnet til to dværgvædder kaniner?
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Hej, L'abri Canel vil være egnet til dine to kaniner. Med venlig hilsen, Zoomalia-teamet
LAURENCE
1 beskeder
laurence
Hej,Bliver dette skur leveret som en saml-selv-pakke, eller er det allerede samlet?Venlig hilsen.
Nathalie
1 beskeder
nathalie
Hej, er den store model egnet til at rumme to ænder?
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Nej, dette produkt er desværre ikke egnet til ænder. Med venlig hilsen, Zoomalia-holdet
aurélie
1 beskeder
aurélie
Hej, Hvorfor vises prisen på 29,95 euro i store bogstaver og lidt længere nede 32,95 euro? Hvad er den reelle pris for dette ly? Tak
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Som angivet i rødt under prisen er dette prisen pr. parti, det vil sige -6€ på din ordre, hvis du køber to skure. Det enkelte skur er faktisk 32,95€. Venlig hilsen, Zoomalia teamet
Fabienne
1 beskeder
fabienne
Hej, kan du fortælle mig, om skuret er tilstrækkeligt sikkert og ventileret til at låse to dværgkaniner om natten? Hvis en rovdyr skulle komme ind i den store indhegnede gård, vil skuret være placeret i en 12 m2 stor indhegning, så om dagen vil det være åbent, så kaninerne kan bevæge sig frit. På forhånd tak.
bernardini
1 beskeder
bernardini
Hej, kan du fortælle mig, om buret er tilstrækkeligt ventileret til at holde 2 dværgvædderkaniner om natten?

Cookie-politik
Vi beder om din tilladelse til at bruge cookies eller lignende værktøjer til at gøre det lettere for dig at handle på vores hjemmesideVi bruger cookies eller lignende værktøjer til at lette dine køb på vores side, forbedre din brugeroplevelse, levering af personliggjort reklame, statistikker for at forståhvordan vores kunder bruger vores tjenesterVores betroede partnere(Google, Meta, TikTok, Squadata, Bing, Criteo)bruger også disse værktøjer til reklameformål som en del af vores vores visning af personaliserede eller ikke-personaliserede reklamer.Du kan til enhver tid ændre dine cookie-præferencertilgængelig fra din konto.
Brug og formål med behandling af dine data
Vi beder om din tilladelse til at bruge cookies eller lignende værktøjer til at gøre det lettere for dig at.... Læs mere om det
Indstil dine valg Jeg accepterer Fortsæt uden at acceptere
Zoomalia-appen Med Family'z optjener du +50 pts for hver ordre, og få besked om ordresporing i realtid
Zoomalia-appen Boost din kat med Zoomalia-appen !1000 pts for hver download og +50 pts for hver ordre