Spørgsmål, produktdiskussioner Collier beroligende til kat med naturlig ekstrakt af Baldrian og Lavendel Beaphar
45% kunder
anbefaler dette produkt
6 svar
1 beskeder
nicole
HEJ? JEG HAR EN 8 MÅNEDER GAMMEL HAN KAT, OG JEG HAR FÅET EN LILLE HUN KAT PÅ BARE 3 MÅNEDER. DESVÆRRE BLIVER DEN 8 MÅNEDER GAMLE VED MED AT VILLE BIDE OG KRADSE HUNNEN VED AT HOLDE HENDE FAST UNDER SIG, OG JEG VIL GERNE VIDE, OM DISSE PIPETTER ER EFFEKTIVE, FORDI MIN 8 MÅNEDER GAMLE KAT VIL IMPO-SERE SIG. TAK.

5 beskeder
nathalie
Hej, hvis din 8 måneder gamle kat vil dominere over den på 3 måneder, vil halsbåndet ikke hjælpe. Han er 2 seksuelt aktiv, og den eneste løsning er kastration. Jeg har brugt halsbåndet til en af mine katte, der rev sin pels af, han kunne ikke klare tabet af sin 11-årige søster
1 beskeder
catherine
Faktisk burde denne 8 måneder gamle kat blive kastreret. Halsbåndet vil ikke være til nogen nytte. I øjeblikket bruger jeg halsbånd + Feliway spray på 2 af mine katte i 4 måneder for at undgå tisseulykker fra disse to banditter, og det ser ud til at fungere?? Mindre end før dette tiltag og tilsyneladende færre aggressioner mellem dem.
1 beskeder
lola
Hej, min 6 måneder gamle kat er meget aggressiv, den bider mig hele dagen og mjaver meget ofte ... nogen har foreslået Feliway diffuseren, men halsbåndet virker mere passende ... hvad er din mening?
14 beskeder
marie-noëlle
Hej! Er det muligt at kombinere et loppehalsbånd og et stressaflastende halsbånd uden at det medfører interaktioner mellem de to produkter, som kan skabe farlige bivirkninger for dyrets sundhed og trivsel?
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Det anbefales ikke at bruge to halsbånd. Det er bedre at vælge pipetter og et halsbånd. Med venlig hilsen, Zoomalia-teamet