Spørgsmål, produktdiskussioner HILL'S Prescription Diet Metabolic til Kat med Kylling

95% kunder

anbefaler dette produkt

6 svar
Anne-sophie
1 beskeder
anne-sophie
Hej, jeg har to katte, hvoraf den ene er overvægtig. Dette påvirker ikke den anden. Men jeg ved ikke, om det løser problemet med overvægten for den ene. Eftersom jeg kun bruger disse specifikke kroketter, ved jeg ikke, om hun ville tage mere på med et andet mærke. Men du kan være tryg ved, at den anden kat, der ikke har vægtproblemer, har det meget godt. Mine katte er 3 og 4 år gamle.
valerie
1 beskeder
valerie
Min kat løste sine overvægtproblemer godt med Hills, da jeg ikke kan finde den perfekte sammensætning, blander jeg dem med dem fra Virbac weight. Selvfølgelig blandede jeg i starten Hills med hendes sædvanlige foder, så hun og hendes fordøjelsessystem kunne vænne sig til det. Jeg supplerer med paté (75 til 100g) lavet af naturlige ingredienser (patéen består hovedsageligt af vand).
VALERIE
1 beskeder
valerie
Hej, det er bare emballagen, der har ændret sig. Min kat bemærkede ikke forskellen.
GUILLAUME
1 beskeder
guillaume
Hej, jeg er den glade ejer af 3 katte, der hver dag bringer mig glæde. Men jeg står over for et problem, en af de 3 katte er overvægtig, de 2 andre er det absolut ikke. Jeg har en han på 12 år i en ideel vægt, og 2 søstre på 4 år, hvoraf den ene er overvægtig (7kg750g). Min dyrlæge har anbefalet disse foderpiller eller dem fra Royal Canin satiety-serien. Det er umuligt for mig på grund af mit arbejde at kunne isolere kattene, så de kan spise... Desuden er foderpillerne tilgængelige i hjemmet. Mit spørgsmål er, om de to andre katte ville have problemer med også at spise disse foderpiller? Tak til alle, der har læst mig Med venlig hilsne Guillaume - Pistache, Mya, Choupette
Cecilia
2 beskeder
cecilia
Hej Guillaume, jeg har også to katte, og begge spiser light/diabetiske tørfoder (efter at have sikret med dyrlægen, at den anden ikke havde særlige behov). Stil spørgsmålet til din dyrlæge, det vil være den bedste måde at være sikker!
Michel
1 beskeder
michel
Jeg har installeret en automatisk foderdispenser for et år siden, og det hjælper med at administrere de anbefalinger, der står på pakken. Der er to fodringer om dagen, og hver portion er indstillet på grammet præcist. Min kat, der var overvægtig ved 8,2 kg, er nu stabiliseret på 6,8 kg og har genvundet sin energi.
ELISABETH
1 beskeder
elisabeth
Jeg har 4 katte og det samme problem som dig. Jeg er gået over til smarte madskåle. Hver kat har sin egen skål, og vi kan administrere deres foderindtag. Vores overvægtige kat har sin egen Metabolic-diæt, men det har de andre ikke. Desuden tømmer han ikke længere de andres skåle.

Cookie-politik
Vi beder om din tilladelse til at bruge cookies eller lignende værktøjer til at gøre det lettere for dig at handle på vores hjemmesideVi bruger cookies eller lignende værktøjer til at lette dine køb på vores side, forbedre din brugeroplevelse, levering af personliggjort reklame, statistikker for at forståhvordan vores kunder bruger vores tjenesterVores betroede partnere(Google, Meta, TikTok, Squadata, Bing, Criteo)bruger også disse værktøjer til reklameformål som en del af vores vores visning af personaliserede eller ikke-personaliserede reklamer.Du kan til enhver tid ændre dine cookie-præferencertilgængelig fra din konto.
Brug og formål med behandling af dine data
Vi beder om din tilladelse til at bruge cookies eller lignende værktøjer til at gøre det lettere for dig at.... Læs mere om det
Indstil dine valg Jeg accepterer Fortsæt uden at acceptere
Zoomalia-appen Med Family'z optjener du +50 pts for hver ordre, og få besked om ordresporing i realtid
Zoomalia-appen Boost din kat med Zoomalia-appen !1000 pts for hver download og +50 pts for hver ordre