Spørgsmål, produktdiskussioner Distributør af mad Watsea AutoFood 8
20 svar
1 beskeder
cécile
Hej, er dette egnet til fodring af små fisk? Vi har fem små endler guppy'er på 2,5 cm og leder efter en automatisk fodermaskine til at fodre dem i 15 dage. Vi er blevet anbefalet Tetra Baby Min. Tak for din tilbagemelding.
1 beskeder
patrick
Hej, distributøren kører baglæns, hvad skal man gøre for at få den til at køre i den rigtige retning?? for i denne retning sker distributionen ikke. Venlig hilsen.
3 beskeder
anabelle
Hej, jeg tror ikke det. Du vil kunne foretage mindst én rotation om dagen.
3 beskeder
anabelle
Hej,Jeg tror, at du kan dreje lugen, så distributionen sker.Håber det var en hjælp.
1 beskeder
eric
Er det muligt kun at lave en distribution hver 2. dag? Tak på forhånd for jeres svar.
3 beskeder
anabelle
Hej, jeg tror ikke det. Du vil kunne lave en rotation mindst én gang om dagen.
1 beskeder
chantal
Hej, kan jeg bruge denne dispenser til at fodre voksne vandturtler? Tak
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Der er ikke noget problem med at bruge det til skildpadder, forudsat at maden er i flager eller granulat af en størrelse svarende til et almindeligt fiskefoder. Venlig hilsen, Teamet hos Zoomalia
2 beskeder
christiane
Hvordan fastgøres denne distributør? Tak
11381 beskeder
zoomalia
Dispenseren Watsea fastgøres direkte på akvariets væg ved hjælp af en justerbar skrue. Med venlig hilsen, Zoomalia-teamet
2 beskeder
christiane
Hej, er dispenseren egnet til 15 neoner i 60L? Tak
11381 beskeder
zoomalia
Hej, denne dispenser passer godt. Den er velegnet til flager eller små granulater. Med venlig hilsen, Zoomalia-teamet
3 beskeder
frederic
Hvad er kapaciteten, og hvor mange dage distribuerer den mad? På forhånd tak
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Kapaciteten er 0,6 L. Den dispenserer mad, så længe der er noget i tanken. Med venlig hilsen, Teamet Zoomalia
3 beskeder
frederic
Hej, jeg vil foreslå dig at overveje distributører som "Eheim" eller "Fluval", da disse ofte anbefales til Juwel akvarier og har et godt udvalg af pålidelige foderautomater. Det er dog vigtigt at sikre, at foderautomaten passer til dit specifikke akvariebehov og fiskesammensætning. Tak på forhånd Frederic
2 beskeder
nadège
Kan man justere mængden af mad, den hælder ud?
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Ved at flytte åbningslågen har du mulighed for at bestemme den ønskede mængde foder. Med venlig hilsen, Zoomalia-holdet
1 beskeder
didier
Uddeleren leverer en ration hver dag på samme programmerede tidspunkt?
11381 beskeder
zoomalia
Denne dispenser kan uddele op til 8 måltider om dagen og kan programmeres til ønskede tider. Med venlig hilsen, Zoomalia-holdet