Spørgsmål, produktdiskussioner Udendørs løbegård med beskyttelsesnet ZOLIA EDA i metal til små gnavere
82% kunder
anbefaler dette produkt
11 svar
1 beskeder
contival
Er parken velegnet til landskildpadder til at installere udendørs? Tak

91 beskeder
céline
Hej,Her er en mere passende skildpaddeindhegning: https://www.zoomalia.com/animalerie/enclos-toutes-saisons-pour-tortues-zolia-vico-p-57745.htmlMed venlig hilsen,Team Zoomalia
1 beskeder
camille
Hej, parken er ikke velegnet til dyr, der graver eller springer. Ok for marsvin, for eksempel (under opsyn)
1 beskeder
laura
Hej, kan jeg sætte det op, så det danner en firkantet eller rektangulær indhegning?
2 beskeder
carole
Ja, det kan være rundt for at sætte presenningen, men det kan også være rektangulært, dog uden presenningen, der er rund.
1 beskeder
maxine
hej, hvis jeg tager flere parker, kan jeg derefter kombinere dem for at lave en stor? andet spørgsmål: jeg har forberedt en kurv, hvornår kan jeg blive leveret?
2 beskeder
sarah
Hej, er denne indhegning egnet til hamstere?
11381 beskeder
zoomalia
Hej, afstanden mellem tremmerne er 2 cm, hvilket vil være for bredt til en hamster. Med venlig hilsen, Zoomalia-teamet
1 beskeder
laureline
Hej, Kan denne indhegning også placeres indendørs uden at piggene vil påvirke stabiliteten?
11381 beskeder
zoomalia
Dette hegn kan bruges indendørs, men det vil være mindre stabilt end når pælene er plantet i jorden, da det er relativt let. Med venlig hilsen, Holdet fra Zoomalia