Spørgsmål, produktdiskussioner Os de jambon naturel Dailys
16 svar
4 beskeder
evelyne
Jeg husker ikke problemer i forhold til splinter, men jeg foretrækker at give en hund rå knogler; normalt er deres tænder lavet til det. Min er forsigtig og sorterer: spiser ikke de store stykker eller for spidse! Men han vejer 27 kg, jeg formoder, at jeg ville være forsigtig med en lille hund.
1 beskeder
frederic
Forbrugt for 2 måneder siden, men jeg tror, at benet kom fra Spanien
2 beskeder
christine
Hej, jeg vil gerne vide, om disse ben er af spansk Serrano oprindelse eller italiensk. For de sidste danner ikke farlige splinter, og jeg har læst en del problemer med ben af spansk oprindelse. Meget få mærker præciserer "fremstillet i Italien", og derfor tøver jeg med at tage ben af ikke-angivet oprindelse.
1 beskeder
roselyne
Spiste fra dag 1 kan jeg ikke længere kontrollere emballagen, så jeg kan ikke hjælpe dig, undskyld.
1 beskeder
alexane
fra Spanien
2 beskeder
laure
Spansk oprindelse
1 beskeder
sylvie
Hej, Jeg har købt denne vare med gavepoint, så jeg havde ingen ekstra omkostninger.
1 beskeder
serge
" Hej... ! " aldrig? Med min Border Collie varede denne knogle ikke længe!
5 beskeder
nathalie
Jeg har afgivet en ordre på denne vare, jeg havde ingen gebyrer
5 beskeder
nathalie
Jeg har købt disse ben, jeg har ikke haft nogen udgifter

4 beskeder
isabelle
hvorfor er der særlige produktgebyrer på disse knogler?
2 beskeder
jaclin
hvad taler du om? der er ingen ekstra gebyrer

4 beskeder
isabelle
Læg produktet med pakken med 8 knogler i indkøbskurven, og du vil se i lys grå +3.99 gebyr for specielle produkter Jeg har allerede bestilt denne pakke og har aldrig haft disse gebyrer, derfor er jeg overrasket
1 beskeder
jacques
Det er en kvittering for at få lidt flere penge ud af os :-( og jeg bekræfter, det er nyt
2 beskeder
hélène
ja, jeg havde det samme problem: det er nyt og virkelig overdrevet synes jeg. Og derudover findes mit afhentningssted ikke længere!

4 beskeder
isabelle
Tak Jacques og Hélène, det beroliger mig, jeg tror det stadig ikke. Hélène jeg har det samme problem som dig med mit udleveringssted....skuffende

3 beskeder
isabelle
det var en knogle erhvervet via gavepoint...