Spørgsmål, produktdiskussioner PRO-NUTRITION PROTECT Digest til Voksen Kat
3 svar
1 beskeder
marie jose
Er disse kroketter velegnede til kronisk diarré?
1 beskeder
chloe
For min kat var det ikke nok, jeg vil i stedet anbefale at ringe til en osteopat (det er det, der har ændret alt) og skifte til bedre kattefoder som Applaws
2 beskeder
marie
Ja, de er egnede til denne diarré, men det er meget vigtigt, at dyret kun spiser dette.....På den anden side synes jeg, at osteopaten er en fremragende idé, og du kan også give den Ultradiar som en kur, det forbedrer virkelig transitten.
1 beskeder
séverine
Mine katte lider af kronisk diarré (jeg takker ikke tilflugtsstederne som SPA som det andet tilflugtssted, fordi de giver dig syge katte og får dig til at tro, at de er raske). Med hensyn til disse kroketter, der normalt er til diarré, forværredes det for min anden kat, diarréerne + mine to små havde meget ildelugtende afføring. Jeg talte med min dyrlæge, et produkt i sammensætningen er ikke godt for katte, så giv ikke disse kroketter til dine katte. Hun sagde også, at det ofte sker, at de bevidst undlader at medtage alle de produkter, der findes i kroketterne, og mange af dem, inklusive dyrlægekroketter, er ikke gode for vores katte, så de risikerer at udvikle alvorlige sygdomme. De kornfri kroketter, for eksempel, ja, de er kornfri, men de erstatter korn med kartofler eller andre ting, der ikke er gode for katte, så det er svært at finde den rigtige mad til vores babyer, især for os, der har katte med kronisk diarré. Jeg ønsker dig held og lykke med at finde de rette kroketter til din(e) kat(te). Jeg takker den person, der nævnte ultradiar, jeg vil prøve det...