Spørgsmål, produktdiskussioner VIRBAC Veterinary HPM Neutered Small & Toy til steriliseret hund af lille størrelse
100% kunder
anbefaler dette produkt
8 svar
3 beskeder
brigitte
Hej, jeg vil gerne vide, om størrelsen på små hundekroketter er den samme som for mellem/store hunde? Min hund er meget glubsk, så jeg vil gerne vide, hvilken størrelse kroketter der ville være mest passende for ham. Tak for dit svar.

2 beskeder
maude
Hej, Min hund Narko er en glathåret FOX-terrier. Han vejer næsten 12 kg, men han er en "stor" højbenet hund! Han er over 6 år gammel. Muskuløs, slank og meget energisk. Jeg har givet ham disse VIRBAC SMALL & TOY foderpiller i næsten seks måneder, ca. 200 gram om dagen. Små tilskud i løbet af dagen til hans lækkersult... Tror du, at hans foderpilledosis er tilstrækkelig, for jeg har indtryk af, at han altid er sulten? Tak på forhånd, venlig hilsen, Maude.
1 beskeder
marjolein
Hej, er de kornfrie, uden korn? Tak
2 beskeder
elise
Hej, det er ikke specificeret noget korn: der er noget
1 beskeder
jean luc
hvad er diameteren på kibble?

1 beskeder
benjamin
3 mm
1 beskeder
sandra
Hej, De er mellem 8 mm og 1 cm. Min Chihuahua-hun elsker dem meget og spiser dem uden problemer (hun vejer 2,9 kg)
1 beskeder
laurence
Hej, jeg vil gerne have den komplette sammensætning af Virbac Small Adult Sterilized. Er det kornfri, soja-fri og majs-fri foder? Tak
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Dette produkt er designet til at være meget lidt allergifremkaldende, det indeholder ikke hvede, majs, gluten, soja eller æg. Venlig hilsen, Zoomalia-teamet