Spørgsmål, produktdiskussioner Assorterede Godbidder til Hunde DAILYS
5 svar
3 beskeder
alban
Hej, jeg vil gerne have, at sælgeren og producenten giver os et svar på dette emne.
1 beskeder
viviane
og hvad siger Zoomalia om det ??? vel vidende at deres filosofi er: "Deres velfærd i første række. Vi er det nye generationens online dyrehandel. Vi udvælger de bedste kvalitetsprodukter og tilbehør på markedet, og vi skaber eksklusive mærker til en pris, der er tilgængelig for alle."!! det synes jeg er rigtig godt
2 beskeder
chrystelle
Jeg læste om sammensætningen af biprodukter fra dyr. Hvad betyder det?
12 beskeder
dominique
Darn, I forgot to read because I trust Zoomalia thinking they only take good quality food for our animals. I am disappointed to read the composition of these biscuits that my dogs love
1 beskeder
arnaud
desværre har Eric D ret, det er alt det ubrugelige affald, der bliver knust, og som også kan brødføde os! se den nylige udsendelse fra Arte om junkfood med eksemplet og den røde tråd: cordon bleu... den laveste kvalitet er delvist sammensat af dette...
1 beskeder
violaine
Jeg er oprørt over at læse anmeldelserne, jeg stolede også på Zoomalia og troede, at denne side tog sig af vores dyr, jeg købte disse kiks som mange andre, desværre læste jeg ikke anmeldelserne på det tidspunkt, og nu er jeg lamslået.