Spørgsmål, produktdiskussioner Udendørspude Marineblå Zolia Flopy
11 svar
1 beskeder
nat
Ja, det er faktisk et behageligt produkt, men på længere sigt holder det ikke. Betrækket beskadiges hurtigt og fnugger, og den smule skum bliver hurtigt flad. Kort sagt, det er lige på grænsen af, hvad man kan forvente af kvaliteten i forhold til prisen. Det er synd, for det var pænt!
1 beskeder
frederique
Hvor lang tid tager det for madrassen at få sin form? Ved modtagelse er den virkelig helt flad (vakuumpakket) og ser ikke ud til at ville forme sig
2 beskeder
celine
Principielt tager det et par minutter at anvende det. Problemet er, at madrassen ikke er fyldt nok efter min smag. Min hund, selvom hun går i det, synes jeg, at den er virkelig dårligt fyldt og ikke hyggelig nok.
1 beskeder
kimberley
Er madrassen aftagelig til vask?
1 beskeder
oceane
Ja, madrassen er aftagelig.
1 beskeder
marjorie
Hej ja madrassen er aftagelig, og indmaden er lavet af vat i et tyndt huslignende skoovertræk, let og gennemsigtig, pas på ikke at rive det i stykker
2 beskeder
cedric
Betrækket er godt vaskbart, men jeg må sige, at jeg er skuffet, det er den anden, jeg køber, og det første var af bedre kvalitet. Efter fire vaske af det sidste, er syningerne ved at gå op. Efter en reparation af en syerske, er det et andet sted, der går op, mens det første, jeg har haft i 3 år, tror jeg, forbliver perfekt. Er kvaliteten faldet?!?
1 beskeder
sébastien
Hej, madrassen kan nemt tages af og det er meget praktisk til vask.
1 beskeder
dany
Madrassen kan aftages. Man kan vaske betrækket separat eller det hele på én gang. Jeg har prøvet begge muligheder, og man skal ryste indholdet, der har tendens til at klumpe sammen, men alt vender tilbage på plads ved at ryste det, og hundens vægt gør resten. Meget tilfreds med denne pude, og min hund elsker den.