Spørgsmål, produktdiskussioner ADVANCE VETERINARY DIETS Articular Care Senior pour hund +7 år
3 svar
1 beskeder
danielle
Vil hendes kæber kunne klare disse hundemad, som måske er for store og hårde for hende, da hun vejer 10/11 kg?
1 beskeder
olivier
Hej, jeg bruger disse foderpiller, og de er ret fine, maksimalt 1 cm i diameter og flade. Vær opmærksom på at tage senior-serien, da de andre er større.
1 beskeder
luc
Hej, nej, jeg tror ikke, at de er for store til en lille kæbe...jeg har lige hentet en...den måler ikke mere end en centimeter på en centimeter...og jeg brød den mellem to fingre, ligesom en pille. De er ret flade, ikke 5 millimeter.
1 beskeder
aurélia
Hej, for nylig begyndte jeg at give min hund advance articular senior foder, da hun snart bliver 9 år. Hun er lavbenet og temmelig buttet (rat terrier) og vejer 8 kg. Jeg kan se, at hun ville have det bedre, hvis hun vejede 1 kg eller endda 1,5 kg mindre. Hun bliver modvillig, når det gælder at gå mere end 10 minutter, og hun bevæger sig langsomt. Jeg giver hende omkring 150 gram foder dagligt (hun beder nogle gange om mere). Jeg giver hende også 1 eller 2 specialgodbidder til led om dagen. Jeg har set, at der findes en variant "advance calorie regulator" – ville den være passende for en seniorhund? Hvis ikke, hvad anbefaler I til daglig fodermængde af advance articular senior sortimentet? Yderligere oplysninger: Hun er steriliseret og har altid været velernæret. Tak for dit svar.