Spørgsmål, produktdiskussioner Maison en bois Zolia Twixie pour kat
14 svar
1 beskeder
sandrine
Meget skuffet også. Montering mere kompliceret end et Ikea møbel ;-) Der er næsten ingen huller til at skrue i. Døren synes mig lille. Den grønne belægning er af dårlig kvalitet, ligesom lasuren eller malingen på legehuset. Ærgerligt. Jeg anbefaler det ikke. For dyrt for hvad det er
1 beskeder
valérie
Jeg har købt huset, men er meget skuffet!!! Hul ikke-eksisterende, skrue af dårlig kvalitet, det grønne tag mister alt det grønne, lige da det kom ud af kassen var det skævt, kort sagt, intet fungerer, og slet ikke til prisen jeg har betalt plus den angiveligt gratis levering!!!!! Meget, meget skuffet!!! Jeg anbefaler det ikke.
1 beskeder
fabrice
Hej, kampagnen for måneden angiver, at denne kattehule er til 29 €, men dette produkt kan ikke bestilles til den pris. Kunne De justere prisen til 29 €, som det er angivet i kampagnen? Tak.
3 beskeder
corinne
Som svar til Fabrice tror jeg, du har gået glip af kampagnen på dette kattehus til en pris af 29,99 €. Med venlig hilsen.
1 beskeder
lloria
Fabrice, kampagnen er simpelthen slut
1 beskeder
fabrice
Jeg anbefaler ikke at betale mere end 30 euro for den! Billedet svarer ikke til den modtagne model. Mindre fødder. Simpel krydsskruetrækker, ingen boring i sidepanelerne, alle brædder er kun 8 mm...

1 beskeder
michelle
I svar til Fabrice var det et hurtigt kampagnetilbud, der er afsluttet
1 beskeder
sylvie
Hej, du må være gået glip af tilbuddet. Jeg købte to til 29 € for omkring 15 dage siden. Hav en god dag;
1 beskeder
dominique
Hej. Huset er efter min mening ikke dybt nok til, at kattelemmen kan fungere korrekt.
3 beskeder
viviane
Hej, jeg har lige købt legehuset, og jeg synes, det er fantastisk. Min kat elsker det, da hun sover udenfor. Jeg anbefaler det, man skal bare vedligeholde det en gang om året, da det er lavet af træ.

1 beskeder
patricia
Din kats hytte er lavet af træ og er allerede laseret. Dette materiale kræver dog regelmæssig vedligeholdelse (mindst en gang om året) med en lasur eller et behandlingsprodukt, der ikke er skadeligt for dyr. Mind kunderne om dette, da de ikke læser hele beskrivelsessiden!

1 beskeder
marie christine
Hej, jeg tror ikke, at mit kattes hus er lakeret, men jeg tror, det er behandlet. Det har ingen særlig lugt, så jeg tror ikke, det er skadeligt for dyr. Men min kat...
1 beskeder
valérie
Min er i meget god stand, men under klimaet i Lozère har jeg ikke malet den om siden jeg købte den, fordi det ikke var nødvendigt. På den anden side havde jeg købt det til en vildkat, der bliver udenfor; Hun er bange for at gå derind...