Spørgsmål, produktdiskussioner Repas Plaisir Émincés en sauce pour steriliseret kat - 4 opskrifter efter eget valg
5 svar
4 beskeder
aurélie
Hej, jeg ønskede at få min kat til at smage denne paté, men jeg ser, at der er sukker i sammensætningen. Jeg spekulerede på, hvad den ernæringsmæssige fordel for dyret er? Tak
3 beskeder
joelle
Mine katte kunne godt lide det, men jeg har besluttet ikke længere at give dem denne paté, netop fordi den indeholder tilsat sukker. Katte har virkelig ikke brug for det.
3 beskeder
bénédicte
Jeg anbefaler Almo nature "Daily" vådfoder i pose (stykker som Plaisir vådfoder) med meget god sammensætning; mine katte elsker det!!!
4 beskeder
aurélie
Hello, jeg er enig med dig. Det er virkelig ærgerligt. Jeg var interesseret, fordi det er fremstillet i Frankrig. Men hvis det er fuldt af sukker, så nej tak. Jeg vil holde mig til hendes sædvanlige foder.
4 beskeder
aurélie
Hej Bénédicte Tak for dit råd, men jeg gav netop min kat Almo Nature vådfoder før, og hun spiste det rigtig godt, men fra den ene dag til den anden begyndte hun ikke at spise det længere. Og jeg syntes produktet havde skiftet lugt. Jeg har set på anmeldelser fra folk for at se, om de var i samme situation, og jeg fandt flere personer, der sagde, at deres kat ikke spiste denne vådfoder længere. Måske havde de ændret opskriften. Nu giver jeg hende Bubi Nature, det går meget godt, eller nogle gange Sheba-fileter. Tak til dig