Spørgsmål, produktdiskussioner OWNAT Classic Mini Adult til voksen hund af lille størrelse
9 svar
1 beskeder
joelle
Hej, kan jeg give denne foder til min Bichon Frise, som vejer 5 kg? Hun er 5 år gammel. Tak
3 beskeder
isabelle
Hej, jeg giver disse kroketter til min hund (en blanding af yorkshire terrier og chihuahua), som er 4 år gammel, og det passer ham rigtig godt.
3 beskeder
sabine
Hej, passer dette tørfoder til chihuahuaer på 2 og 3,5 kg i alderen 7 og 8 år? Eller skal jeg tage Ownat Senior, som er lidt større? På forhånd tak for jeres svar.

1 beskeder
alexandra
Hej, Det afhænger alt sammen af din Chihuahuas tendens til at tage på i vægt. Jeg har 2 steriliserede hunner, en på 10 år, som nemt tager på i vægt, så hun får Senior-foder (jeg opbløder maden, hvilket hun ikke har problemer med at spise), og hendes 7-årige datter, som holder en god vægt, så hun får Mini adult-foder.
3 beskeder
sabine
Tak for din svar, faktisk har min mor også tendens til overvægt 4 kg og hendes datter er på 2 kg. Så jeg tager en pakke af hver?
1 beskeder
nathalie
Min franske bulldog bryder sig ikke om smukke afføringer, ikke god form
3 beskeder
sabine
Tak

4 beskeder
marcelle
HEJ ....JEG GIVER OGSÅ MIN CHIHUAHUA, SOM ER OVERVÆGTIG OG OGSÅ ER 7 ÅR GAMMEL.....MIT TIP ER, AT JEG HALVERER DEN ANBEFALEDE MÆNGDE OG FUGTER FODRET, HAN ELSKER DET, OG DEN FUGTIGE MÆNGDE FYLDER GODT OP I MADSKÅLEN, HVILKET HJÆLPER MED AT STABILISERE HAM
1 beskeder
huguette
Jeg giver mine to yorkshires, og min hunhund har ikke flere tænder
1 beskeder
jurgen
Jeg giver dem til mine chihuahuaer på 6, 7 og 8 år, og de elsker dem.