Spørgsmål, produktdiskussioner ROYAL CANIN Pâtée pour hund Gastro Intestinal
3 svar
2 beskeder
monique
Hej! Din hjemmeside angiver, at gastro-intestinal pate kun bør gives i en kort periode... Min Daria er blevet fodret med denne pate i 4 år (kontinuerligt) – er der nogen risiko for hendes helbred på lang sigt? Tak for dit svar. Råd fra min dyrlæge... Men da Royal Canin angiver PÅ KORT SIGT... Fik det mig til at undre mig! Tak for dit svar, Karen!
4 beskeder
karen
HejMin hund er også blevet fodret i 4 år med denne paté og tørfoder i mix under måltiderne, og det er hans dyrlæge, der har ordineret det.Spørg din dyrlæge til råds.
1 beskeder
valerie
Hej Monique. Din lille Daria er meget heldig at have en mor som dig. Vær ikke bekymret, hun får en rigtig god kost. Mine 2 yorkshirer har kun spist det i årevis og levede 20 år og 18 år. Jeg tror, deres lange levetid skyldes deres mad. Der findes også gastro-hundefoder, hvis Daria stadig kan tygge. Jeg ønsker dit kæledyr et langt liv.

1 beskeder
sylvaine
Hej, Min hund lider af mave-tarmproblemer siden fødslen. Efter råd fra min dyrlæge skiftede vi til Royal Canin gastrointestinale tørfoder. Takket være dette foder har min hund en god balance. Ifølge min dyrlæge er vådfoder mere appetitligt og letfordøjeligt, og det har de samme egenskaber som tørfoder, men som al blød mad har det den ulempe, at det kan føre til mere tandsten. Rådfør dig med din dyrlæge... God aften