Spørgsmål, produktdiskussioner SPECIFIC COD-HY Allergy Management Plus til Hund og Følsom Hvalp
5 svar
1 beskeder
maïté
Hej, ved du hvilken størrelse foderpillerne er? Kunne de passe til en lille hund? Tak.
1 beskeder
barbara
Hej. Jeg bruger disse tørfoder på anbefaling af min dyrlæge til min schæferhund, som er allergisk over for mider. Foderet er også egnet til små hunde, da det ikke er for store bidder. Min jack Russell stjæler jævnligt nogle og spiser dem let. Det er runde tørfoderpiller.
2 beskeder
anne
Hej, Jeg har brugt disse hundefoder i et år på anbefaling af min dyrlæge. Min hund er lille, og de passer godt til ham. Jeg anbefaler også kiks fra samme mærke som godbidder
1 beskeder
françoise
Ja, kroketterne er velegnede til små hunde. De er alle runde i størrelsen som en STOR lille ært. Jeg har en cavalier king charles, der spiser dem meget fint, og desuden har hun ikke mange tænder tilbage.

1 beskeder
brigitte
Hej Ja, disse kroketter passer perfekt til en lille hund ... Jeg har en Jack Russell, der spiser dem uden problemer ... siden har hans hud været i topform, og han har ikke længere nogen allergier!! De er meget letfordøjelige, og han elsker dem!! Tøv ikke længere!!