Spørgsmål, produktdiskussioner Kattebakke til stor kat med si Savic Reina
5 svar
1 beskeder
juliette
Hej, er sigtenet på denne kattebakke kompatibelt med Cat’s Best Original plantebaseret klumpende kattegrus? Nogle korn kan være store, og jeg var bange for, at de ikke ville løbe godt gennem de små huller. Tak!

3 beskeder
ludovic
Min kæreste anskaffede sig denne store kattebakke med sine tre katte. Hun bruger som mig Cat's Best Original strøelse. Strøelsen bliver klistret med urinen og blokerer hullerne. Jeg har mindre af dette problem med min kattebakke med spalte-grovmasket net, snarere end runde huller (Trixie Berto Top eller Zolux Furba). En anden strøelse anbefales; en der danner faste og kompakte klumper, og fin nok til ikke at blokere hullerne. Jeg prøver i øjeblikket vegetabilsk strøelse af tofu i pellets og også versionen i flis (det er et andet budget). Pellets er fine nok til mit spalte-grovmasket net og ingen snavs bliver trukket ud på mit tæppe indtil videre. Der må være fast sammenklumpende strøelse af høj kvalitet blandt de mineralske strøelser.
1 beskeder
emilie
Hej, er kattegruset catlitter fra almo nature egnet til denne kattebakke?
1 beskeder
gisÈle
Jeg har tre katte, to store Scottish Fold og en angora. Er denne kattebakke stor nok til, at hver kat kan have sin egen lille plads, eller vil du anbefale en anden?
1 beskeder
martine et gérard
Jeg ved ikke, om den er stor nok til tre katte og til hver deres lille hjørne, men ved at skifte den hver dag, eller højst hver anden dag, er det den klumpende kattegrus, typen Carrefour i hvid og lyseblå sæk, som er perfekt.

3 beskeder
ludovic
Jeg har læst mange artikler om emnet. Katteadfærdseksperter anbefaler 1 kattebakke pr. kat. Personligt har jeg ikke plads til at have 2 til mine 2 katte. Jeg filtrerer med det maksimale ristesæt hver anden dag og skifter gruset hver 3-4 uger. For deres komfort vil jeg anbefale at tage en stor XXL kattebakke (som denne for eksempel) og en mellemliggende, hvis I har pladsen (hvis I kan lide rist, er der Trixie Berto Top eller Zolux Furba). For en langhåret Angora skal I vælge et grus, der ikke klæber til pelsen og poterne. (Det samme hvis det er en Scottish Highland Fold med mellemlang/ lang pels)