Spørgsmål, produktdiskussioner Gnaverbur - 71 cm - Duna Multy
26 svar
1 beskeder
clara
Hej, hvad farve har buret?

13 beskeder
manon
Hej, tak for det tidligere svar. Vil dette bur være passende som et midlertidigt hjem til mine 6 mus, mens jeg rengør deres primære bure? Og hvis jeg skal rejse væk, for eksempel på ferie, vil det så være bedre at bruge dette bur i en kort periode, eller vil det være bedre at vælge en Duna Maxi? Tak.
2 beskeder
coralie
Hej, så er jeg mere vant til rotter end mus lol, jeg bruger disse bure til hospitaler i isolation eller fødsel. Men for mus i en kort periode med små tilbehør til at underholde dem, tror jeg, at der ikke er noget problem

13 beskeder
manon
Hej, tak for dit svar. Vil det være for stramt, hvis jeg tager på ferie i en uge eller to?
12 beskeder
agathe
Hej, kan dette bur passe til 2 ørkenrotter? Kan du anbefale et stort hjul, der kan passe ind i buret? Tak
2 beskeder
emma
hej! passer denne bur til 3 ørkenrotter?
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Denne bur vil være for lille til tre ørkenrotter, vi anbefaler modellen ovenover: https://www.zoomalia.com/animalerie/cage-d-elevage-maxi-duna-multy-100cm-p-11750.html Venlig hilsen, Zoomalia teamet

8 beskeder
pauline
Hej, hvilken flaske skal du vælge til dette bur?
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Vi kan tilbyde dig denne sutteflaske med sugekopper: https://www.zoomalia.com/animalerie/biberon-tiziano-150-cc-avec-ventouses-p-28949.html Med venlig hilsen, Zoomalia teamet

1 beskeder
nathalie
Hej, er buret på lager? Hvis ja, hvilken farve har I?
11381 beskeder
zoomalia
Hejsa, Vi har i øjeblikket ikke dette produkt på lager. Du kan bestille det, så vi kan bestille det hos vores leverandør. Vi vil være genopfyldt om 8 til 12 dage. Med venlig hilsen, Zoomalia-teamet
1 beskeder
julie
Hvilket materiale er bakken lavet af? Hvis den er lavet af plast, vil en gerbil så ikke gnave i den? Og i hvilke farver fås den?
11381 beskeder
zoomalia
Hej, plastbakken er faktisk lavet af plastik. Dette bur er beregnet til gnavere. Der er en lille risiko for, at din ørkenrotte vil gnave i det. Vi kan ikke give dig en specifik farve, da det afhænger af vores leverandørs leverancer. Med venlig hilsen, Zoomalia-teamet

1 beskeder
cécile
Hej,Er dette bur passende til ørkenrotter.Venlig hilsen,
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Denne bur skal være egnet til dine gerbils. Med venlig hilsen, Sandy fra Zoomalia
1 beskeder
mélanie
Hvilke farver kan jeg få, hvis jeg bestiller nu?
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Desværre kan vi ikke oplyse om farver på lager, da vi bliver leveret meget regelmæssigt, og vi ønsker ikke at vildlede dig. Med venlig hilsen, Zoomalia-teamet
1 beskeder
laetitia
Hej, er buret nyt, og sender du det hurtigt, da det er ret presserende, tak
11381 beskeder
zoomalia
Hej, ja buret sælges nyt. Forsendelsestider afhænger af produktets tilgængelighed. Med venlig hilsen, Zoomalia-teamet