Spørgsmål, produktdiskussioner Kanin- og marsvinebur - 96 cm - Ferplast Casita 100

92% kunder

anbefaler dette produkt

71 svar
Christel
1 beskeder
christel
Kan vi folde det nemt sammen for at transportere det? Tak!
Bertille
1 beskeder
bertille
Jeg folder det ikke sammen for at rejse med marsvinet, det er for besværligt at sætte op igen. Jeg har købt et lille bur til rejsen, og et stort bur venter ved ankomsten
Matthieu
1 beskeder
matthieu
Hej, farven er stadig den samme som på billedet. Jeg har set den i blå på en anden hjemmeside, og min datter vil ikke sætte pris på det. Og jeg har set den i sort i en butik, men med en betydelig prisforskel. Tak for din tilbagemelding.
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Hej, den aktuelle farve er den samme som på billedet. Med venlig hilsen, Team Zoomalia
Ludivine
1 beskeder
ludivine
Hej, hvad er farven i øjeblikket
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Den nuværende farve er den på billedet. Med venlig hilsen, Zoomalia-teamet
Margot
1 beskeder
margot
Hej, hvad er farven på dette øjeblik? Tak på forhånd
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Farven er den samme som på billedet. Med venlig hilsen, Teamet Zoomalia
Vincent
1 beskeder
vincent
Good evening, What is the current color? Thank you!
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Den nuværende farve er den på billedet. Med venlig hilsen, Teamet hos Zoomalia
Elodie
1 beskeder
elodie
Hej, hvornår vil dette produkt være tilgængeligt?
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Dette produkt er ved at blive genopfyldt og vil være tilgængeligt i løbet af næste uge. Med venlig hilsen, Zoomalia team
Catherine
1 beskeder
catherine
Hvornår vil den være tilgængelig igen i grå???
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Farverne er tilfældige afhængigt af ankomsten, så vi er ikke i stand til at give dig et svar. Med venlig hilsen, Zoomalia-teamet
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Da farverne varierer tilfældigt alt efter leverancerne, er vi ikke i stand til at give dig et svar. Med venlig hilsen, Zoomalia-teamet
sophie
1 beskeder
sophie
Hello, the colors are random for this model, but can you tell me how many colors exist and what the colors are? Thank you
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Der er to farver, som er blå og grå. Med venlig hilsen, Zoomalia teamet
valerie
3 beskeder
valerie
Hej, hvis vi ikke kan vælge den farve, vi kan lide til buret, vil vi afgive en ordre hos ZOOPLUS, hvor der er mulighed for at vælge. Ser frem til at høre fra dig. Med venlig hilsen
valerie
3 beskeder
valerie
Hej, men hvis vi absolut vil have denne model i gråt, hvordan gør vi så?
valerie
3 beskeder
valerie
Hej, jeg ønsker at købe buret til gnavere, Casita 100 cm. Det tilbydes i to forskellige farver. Tak fordi du fortæller mig, hvilken farve der sendes i øjeblikket, eller om vi kan vælge?
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Hejsa, Det er ikke muligt at vælge farven, den vil blive afsendt tilfældigt, da begge farver er på lager. Med venlig hilsen, Zoomalia-teamet
Sophia
1 beskeder
sophia
Hej, når man søger på internettet efter denne Cage Casita 100, placerer I jer først og fremmest ved at hævde, at levering er gratis for denne bur ... Men der er 9,95 € uundgåelige transportomkostninger (ikke medregnet Zen-garantien på 2,90 €, hvis buret skulle ankomme i stykker, SMS-advarslen om forsendelsen til 1 € og de ekstra omkostninger ved brug af PayPal på 2,30 €)! Er det derfor normalt at sige, at levering er gratis for at konkurrere? ... Og alle disse omkostninger?!
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Hej, SMS og Zen-garanti er muligheder, der tilbydes dig, du skal blot fjerne markeringen for ikke at tage dem. Desværre kan denne type produkt ikke nyde godt af gratis levering, da det er for stort. Gratis levering gælder for de fleste af vores produkter, undtagen skrøbelige, voluminøse, tunge eller umulige produkter til maskinbehandling. Denne informationsmeddelelse er generisk for hele siden. Med venlig hilsen, Zoomalia-holdet
NATHALIE
1 beskeder
nathalie
God aften, jeg har flere kaniner og marsvin, og jeg vil gerne placere 2 bure på et rulleunderlag side om side og åbne den ene side af hvert bur, så jeg får et stort bur på 2 meter, så mine dyr kan bevæge sig frit. Mener De, jeg kan lime disse 2 bure sammen ved at fastgøre dem ordentligt sammen? Hvis jeg bestiller 2, er jeg sikker på at få den samme farve til begge bure? Hvilke farver er mulige? Tak!!
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Disse bur har ingen åbninger på siderne. Du kan selvfølgelig lave din egen installation, men vi kan ikke garantere, at det vil fungere. Med hensyn til farver afhænger det af vores leverancer. For en bestilling foretaget på samme tid for begge bur er det sandsynligt, at du vil have to bakker i samme farve.
Med venlig hilsen,
Zoomalia-teamet
Lindsay
1 beskeder
lindsay
The maximum space between the bars for a golden or angora hamster should ideally be around 1 cm to 1.2 cm to prevent them from escaping. The space of 1.5 cm to 2.7 cm you mentioned might be too large for them.
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Denne bur er designet til kaniner og marsvin. Afstanden mellem stængerne er for stor til små gnavere som hamstre: 1,5 cm er det maksimale for disse dyr. Med venlig hilsen Zoomalia team
Alisson
2 beskeder
alisson
Hej, jeg har lige bestilt denne vare, jeg forstod, at det ikke var muligt at vælge farven, men kan du bekræfte, at dette bur slet ikke er tilgængeligt i pink: jeg har kun drenge derhjemme, og du vil forstå, at det ikke er tænkeligt at have denne farve derhjemme! Hvis dette desværre er tilfældet, hvilken alternativ har jeg (ombytning eller andet...) ? Tak til dig.
CORALIE
1 beskeder
coralie
Er det normalt, at jeg ikke kan fastgøre fordøren, kan jeg kun klikke den på plads i top og bund? Er der et trick?
Elisa
2 beskeder
elisa
Hej, jeg vil gerne vide, om dette bur ville være passende for 2 marsvin. Eller om jeg skal vælge en større størrelse
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Denne bur skulle være passende til to marsvin. Med venlig hilsen, Zoomalia teamet
Diane
2 beskeder
diane
Hej, jeg vil gerne vide, om buret også har en åbning foran ud over åbningen i taget. Tak.
NADEGE
2 beskeder
nadege
Hej, jeg ønsker at købe dette bur. Jeg vil gerne have det med en beige bakke, har I det i denne farve, så jeg kan afgive min bestilling? Tak. Med venlig hilsen
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Desværre kan vi ikke vælge farven. Det afhænger af vores leverandør. Med venlig hilsen, Zoomalias team
NADEGE
2 beskeder
nadege
Hej, jeg vil gerne købe dette bur. Jeg vil gerne have det med en beige bakke, har du den farve? Så jeg kan foretage min bestilling. Tak skal du have. Med venlig hilsen
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Desværre kan vi ikke garantere, at De modtager et bur med en beige bakke, da farverne afhænger af tilgængeligheden hos leverandøren. Med venlig hilsen, Sandy fra Zoomalia
laura
3 beskeder
laura
Hej, passer dette bur til en dværgkanin? Kan jeg tage et mindre? Tak på forhånd!
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Dette bur ser ud til at være tilstrækkeligt til en dværgkanin. Med venlig hilsen, Zoomalia teamet
eva
1 beskeder
eva
Hej, Vi har gnaverburet CASITA 100, og vi vil gerne tilføje en hjørneplatform, hvilken model skal vi vælge, tak?
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Goddag,

Du kan bruge PUB 3254.

Med venlig hilsen,

Sandy fra Zoomalia
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Du kan bruge PUB 3254. https://www.zoomalia.com/animalerie/maisonnette-ouverte-pour-cage-rongeur-casita-p-545.html Venlig hilsen, Sandy fra Zoomalia
STEPHANIE
8 beskeder
stephanie
Hej, jeg har allerede et bur som dette. Dog ville jeg gerne vide, at hvis jeg køber et andet, kan jeg så fjerne taget fra det første bur for at sætte det oven på bunden af det andet bur for at lave to bure oven på hinanden? Jeg har to hunmarsvin og en han, og jeg vil ikke have dem allesammen sammen. Med venlig hilsen
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Vi anbefaler ikke at stable burene oven på hinanden, men anbefaler i stedet at købe et dobbeltbur: [link til bur](https://www.zoomalia.com/animalerie/cage-pour-rongeur-rabbit-100-double-p-487.html) Med venlig hilsen, Sandy fra Zoomalia
Sophie
1 beskeder
sophie
Mellemrum mellem sprosserne er 1,2 cm eller 2,5 cm (som du har markeret for Casita80). Jeg har to hasselmus, og mellemrummet skal være mindre end 1,5 cm.
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Afstanden er 2,4 cm. Med venlig hilsen, Zoomalia-teamet
micheline
6 beskeder
micheline
Er dette bur egnet til to dværgkaniner
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Dette bur kan være lidt snævert for to kaniner. Med venlig hilsen, Zoomalia-teamet
CATHERINE
1 beskeder
catherine
i øjeblikket er dette bur på tilbud hos Animalis til prisen af 39 euro? jeg troede, at det var mere interessant på internettet
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Vi har allerede meget konkurrencedygtige priser, og vi kan ikke sænke prisen på dette produkt. Med venlig hilsen, Zoomalia-teamet
Sarah
1 beskeder
sarah
Hej, Passer dette bur til alle typer kaniner, dvs. lopkaniner ... Eller kun til dværgkaniner? På forhånd tak
micheline
6 beskeder
micheline
Passer buret passer til 2 ørkenrotter eller ej
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Denne bur passer bedre til større gnavere som marsvin eller kaniner. Med venlig hilsen, Team Zoomalia
Fanny
1 beskeder
fanny
Hej, jeg vil gerne vide, hvad farven på buret er? Om det svarer til billedet eller ej.
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Hej, farven kan ændres, vi kan ikke garantere farven (khaki, grå eller beige).
Venlig hilsen,
Zoomalia teamet
elodie
5 beskeder
elodie
TRADUCTION: Hej, sælger I hjulstativet, der passer til denne bur, på jeres hjemmeside?
elodie
5 beskeder
elodie
hej har du den i grå? denne er grøn, tror jeg? jeg vil gerne købe den ret hurtigt, tak skal du have, god dag
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Hej,Desværre er det ikke muligt at vælge farven.Med venlig hilsen,Zoomalia teamet

Cookie-politik
Vi beder om din tilladelse til at bruge cookies eller lignende værktøjer til at gøre det lettere for dig at handle på vores hjemmesideVi bruger cookies eller lignende værktøjer til at lette dine køb på vores side, forbedre din brugeroplevelse, levering af personliggjort reklame, statistikker for at forståhvordan vores kunder bruger vores tjenesterVores betroede partnere(Google, Meta, TikTok, Squadata, Bing, Criteo)bruger også disse værktøjer til reklameformål som en del af vores vores visning af personaliserede eller ikke-personaliserede reklamer.Du kan til enhver tid ændre dine cookie-præferencertilgængelig fra din konto.
Brug og formål med behandling af dine data
Vi beder om din tilladelse til at bruge cookies eller lignende værktøjer til at gøre det lettere for dig at.... Læs mere om det
Indstil dine valg Jeg accepterer Fortsæt uden at acceptere
Zoomalia-appen Med Family'z optjener du +50 pts for hver ordre, og få besked om ordresporing i realtid
Zoomalia-appen Boost din kat med Zoomalia-appen !1000 pts for hver download og +50 pts for hver ordre