Spørgsmål, produktdiskussioner Reservepæl til katteklatretræ diameter 9 cm
11 svar
1 beskeder
anne
Hej, jeg er meget utilfreds med kvaliteten af min seneste ordre, en defekt stang efter en uge (rebet blev klippet på mindre end en uge)...
1 beskeder
françoise
Hej,Er diameteren på erstatningspælen til universel kattetræ 9 cm med snor eller kun støtten (cylinder)?Tak
1 beskeder
nelly
Jeg har skiftet min stolpe for noget tid siden. Denne understøtter en køje af bananblad. Mine to Ragdolls er ikke venlige mod den, men stolpen er meget robust. En af de to leger "poledanser". Jeg anbefaler uden tøven Nelly
1 beskeder
marjorie
Jeg vil gerne vide, om stolperne passer til alle typer af kradsetræer. For jeg har en fra jer, men diameteren og højden ser ikke ud til at passe til erstatningsstolperne

2 beskeder
laura
Hej, ja, stolperne passer til ethvert klatretræ. Stolpens bredde afhænger af klatretræet, hvilket ikke er et problem, men højden kan være for kort for visse klatretræer, for eksempel hvis der er 2 stolper, der understøtter en plade. Så det er vigtigt at overveje, hvor du vil placere stolpen
1 beskeder
christine
Ja, alt beslag leveres med hver stolpe.
1 beskeder
angéline
Hej, uanset diameteren, så tog jeg en større (9 cm i stedet for 6 til at starte med) og det går perfekt; man skal bare sørge for at kontrollere den ønskede højde (så dit katte træ ikke bliver skævt), der er forskellige højder tilgængelige på hjemmesiden.