Spørgsmål, produktdiskussioner MP Labo Glycosane Støtte til ledfunktion
4 svar
2 beskeder
pauline
Hej, er disse kapsler lavet af olie, som jeg kunne prikke hul på og hælde på tørfoderet, eller er det pulver, da min hund nægter enhver behandling, uanset om det er appetitligt eller ej, fungerer kun at tømme oliekapslerne, og det er kompliceret for mig at "traumatisere" hende med tvangsfodring hver dag, fordi hun så bliver skræmt, når jeg kalder hende til noget som helst andet. Det skal bemærkes, at hun opdager ethvert ukendt pille eller substans, selv i hakket kød, ost osv. På forhånd tak
1 beskeder
vanessa
Hej, Ja, Glycosane kapsler indeholder pulver. Jeg har ikke det samme problem som din hund, min sluger alle piller for hendes sundhed. Åben kapslerne og bland med et pisket æg eller tun i vand, ikke dem i olie. Alternativt, prøv at dryppe laksesolie på Glycosane pulveret.
1 beskeder
jacqueline
kan jeg give til en hvalp på 5 måneder, der ser ud til at have problemer med en hofte? tak
2 beskeder
brigitte
God aften, jeg vil ikke rådgive dig om dette, det vil være bedst at konsultere din dyrlæge! Der findes andre produkter, der er mere effektive på hvalpe og bedre for udviklingen af knoglerne! Tag ingen chancer, for det kan påvirke deres mobilitet. For mit vedkommende er det administreret til ældre hunde som vedligeholdelse af knæproblemer med månedlige besøg hos en osteopat.
3 beskeder
jacques
Samme svar som Brigitte, man skal tage til dyrlægen og få taget en røntgen af hoften for at finde ud af, om hvalpen har hoftedysplasi eller ej. Dysplasi er en skjult fejl, der kan føre til, at man enten kan annullere salget og returnere hvalpen, eller anmode om prisnedsættelse. Det afhænger også af, hvilken grad af dysplasi det er, da der er tre niveauer: A, B og C. Niveau C er stadig acceptabelt, men derefter er hofterne i dårlig stand, og der er risiko for, at hunden bliver halt og lider, medmindre den opereres og får en protese, hvilket kræver, men det kan blive dyrt. Kun en dyrlæge fra racens klub er i stand til at afgive en gyldig vurdering til en eventuel retssag eller en mindelig aftale. Jeg giver dette produkt, fordi min hund er gammel og har slidgigt, men jeg kan ikke med sikkerhed sige, om medicinen er gavnlig for hende. Jeg stoler blot på dyrlægen og laboratoriet. Hun havde niveau B, deltog i arbejdsprøver uden problemer fra den side, men nu er hun som jeg - når man bliver gammel, oplever man nogle gange slidgigt på grund af slid. Jeg håber, det ikke er alvorligt, held og lykke