Spørgsmål, produktdiskussioner Træhus til gnaver
12 svar
7 beskeder
maïka
Hej, Har nogen billeder (med skala) af "kanin"-husets størrelse og XXL? Jeg tøver.. Jeg har en minilop, og jeg er bange for, at han ikke passer ind i "kanin"-størrelsen, som ofte er en kommerciel størrelse, der ofte ikke passer... Kan nogen give mig feedback på deres brug med deres kanin? Tak
1 beskeder
lauriane
Hej, til min dværgkanin valgte jeg størrelsen XXL, og det er bare perfekt! Jeg håber, det kan hjælpe dig ^^
7 beskeder
maïka
Mange tak for din feedback, åh ja, det hjælper :)
1 beskeder
louli
Hej, jeg vil gerne vide, om denne lille hus kan samles selv, og om det er muligt ikke at fastgøre taget, så det kan tilpasses og gøres aftageligt? Tak.
3 beskeder
francoise
Ja, der er faktisk flere dele at samle.
1 beskeder
manon
Hej Louli_P, jeg har købt denne hytte, og ja, den skal samles selv. Du skal bare klikke delene sammen, taget er heller ikke fastgjort, så du kan nemt fjerne det uden at skulle skille det hele ad, så ja, det er muligt at lave et lille projekt der.
1 beskeder
florine
Bonjour,La maison er asamlet men det er ikke definitivt, du kan fjerne enhver del inklusive taget.
1 beskeder
cindy
HejJeg vil gerne vide, om taget kan løftes?Tak
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Taget løfter sig ikke. Med venlig hilsen, Zoomalia-holdet
2 beskeder
amandine
Hej! Jeg vil gerne vide, om dimensionerne er h7xL5. Hvis det er tilfældet, vil en kanin ikke kunne komme igennem.
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Efter kontrol viser det sig, at dørens dimensioner er: l10 x H11.5 cm. Venlig hilsen, Zoomalia-teamet
1 beskeder
virginie
er det stort nok til at indeholde 2 små marsvin på 2 måneder???
11381 beskeder
zoomalia
Hej,Træhuset måler 34,5 x 24 x 16,5 cm.Afhængigt af størrelsen på dine babyer, tror jeg, det skulle passe.Men de vokser hurtigt, og det vil snart blive for lille til to.Venlig hilsen.Zoomalia-teamet.